jag hörde att den bloggade iår .. ännu att skäl att bränan ner skiten!
Läste historiken, det helt klart påhittigaste var ju att en raggarbil körde in i den 1979 .. Cudos!
Men egentligen, det smartaste vore att ha någon form av raket med napalm på och skjuta mot den.
Då syns man inte för övervakningen och man hinner sticka från platsen.
Observera att jag ALDRIG är i Gävle och orkar inte engagera mig i att bränna ner den.
Men ni andra får gärna försöka
Om man vill få folk att låta den stå kanske man ska göra en dokusåpa med en deltagare, som får sitta i bockfan. På så vis så blir det mordbrand om någon försöker bränna skiten.
Röstade på att den brinner före den 23.
Nu när Danny har sagt att han ska till Gävle snart så är jag ganska säker på att jag får rätt.
Brinner den inte på tisdag så blir jag besviken på honom.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
Comment