[wF-betting '07] - När brinner bocken?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LoLo
    Medlem
    • 2007-02-22
    • 1591

    #16
    Har läst om den här Gävlebocken och skrattat varje gång den brunnit.. let it burn. Det är ju tradition!

    Comment

    • :stefan:
      Moderator
      • 2000-04-28
      • 8032

      #17
      Bjänn, bjänn, bjänn!
      My motor is stalled but my wheels are still spinning.

      Comment

      • b242569
        Medlem
        • 2005-09-18
        • 748

        #18
        Den kommer säkert att bli attackerad. Det blev den förra året, men har den säkert skydd klarar den sig.

        Comment

        • nitro2k01
          Forumvärd
          • 2003-08-26
          • 7630

          #19
          Originally posted by Sharkie
          15/12 brinner den, nån gång mellan klockan 23-03.

          (om den nu brinner då, observera att jag INTE åker till Gävle för att bränna en bock - jag är oskyldig!!)
          Medhåll.
          Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
          Internklippning:
          1) Snaggning av fångar.
          2) Klippning frisörer emellan.

          Comment

          • jofawe
            Medlem
            • 2006-03-29
            • 1329

            #20
            jag hörde att den bloggade iår .. ännu att skäl att bränan ner skiten!

            Läste historiken, det helt klart påhittigaste var ju att en raggarbil körde in i den 1979 .. Cudos!

            Men egentligen, det smartaste vore att ha någon form av raket med napalm på och skjuta mot den.
            Då syns man inte för övervakningen och man hinner sticka från platsen.

            Observera att jag ALDRIG är i Gävle och orkar inte engagera mig i att bränna ner den.
            Men ni andra får gärna försöka
            Last edited by jofawe; 2007-12-02, 19:54.
            Patric

            www.bejbi.se
            | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

            Comment

            • Zaiman
              Forumvärd
              • 2001-12-06
              • 2439

              #21
              Vad kostar det om man blir påkommen? Kanske värt att skramla till en som bränner?

              Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

              Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

              Comment

              • Web-Tor
                Medlem
                Smurf
                • 2000-11-03
                • 11794

                #22
                Originally posted by Zaiman
                Vad kostar det om man blir påkommen?
                Senast kostade det 100.000 kr och en månads fängelse.
                /Tor
                Jag och mina bilder.

                Comment

                • Danny
                  Medlem
                  • 2004-07-04
                  • 8477

                  #23
                  Vi åker förbi där på tisdag....
                  dannesholk.se

                  Comment

                  • nitro2k01
                    Forumvärd
                    • 2003-08-26
                    • 7630

                    #24
                    Om man vill få folk att låta den stå kanske man ska göra en dokusåpa med en deltagare, som får sitta i bockfan. På så vis så blir det mordbrand om någon försöker bränna skiten.
                    Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
                    Internklippning:
                    1) Snaggning av fångar.
                    2) Klippning frisörer emellan.

                    Comment

                    • Pedda
                      Forumvärd
                      • 2000-06-28
                      • 4880

                      #25
                      Röstade på att den brinner före den 23.
                      Nu när Danny har sagt att han ska till Gävle snart så är jag ganska säker på att jag får rätt.
                      Brinner den inte på tisdag så blir jag besviken på honom.
                      Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                      ><((((º>

                      Comment

                      • Danny
                        Medlem
                        • 2004-07-04
                        • 8477

                        #26
                        haha... ja, har ju en bra plan, men jag ska inte avslöja något så det blir konkurrens...
                        dannesholk.se

                        Comment

                        • Poteta
                          Medlem
                          • 2005-05-13
                          • 3014

                          #27
                          Jaha, det gick bra denna gången. Eller nja... Kanske inte bra, det hade varit roligare om den hade brunnit.
                          Mitt företag

                          Comment

                          Working...