And he looked at the world and he found it all logical so he decided there will be numbers.
To 1 and 0 he figured them, and he told them to become numerous and to rule everything.
Woho!
Tyvärr har jag ingen riktigt bra bild på gång, har en massa bilder som jag måste gå igenom för att hitta en bra. Så någon annan kan få äran att lägga upp en bild emellan. Så kanske jag har en nästa gång jag gissar rätt
It's nice to be important but it's more important to be nice
Woho!
Tyvärr har jag ingen riktigt bra bild på gång, har en massa bilder som jag måste gå igenom för att hitta en bra. Så någon annan kan få äran att lägga upp en bild emellan. Så kanske jag har en nästa gång jag gissar rätt
Du kan ju lägga in din obegripliga avatar....
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
Haha, helt rätt!
Fast visst var det någon som viskade i örat på dig?
Jättekonstigt. Jag fick en slags föraning.
Här är en enkel. Hoppas Silvfer tar den för han verkade lite putt. (Får man förresten inte använda bilder som man inte plåtat själv? I så fall får nån annan lägga upp en ny bild, för jag äger inte ens en kamera. )
Comment