...glömt en kastrull med vatten på spisen i tre timmar. Finns det en kastrullhimmel, så hoppas jag den hamnar där. Vi har haft en fin tid tillsammans....
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
..kört hem från Haninge efter gårdagens baluns och promenerat en stund på Skogskyrkogården. Mäktigt och vackert!
..funderat på vad jag ska göra fram tills att matchen börjar vid sju på Råsunda.
..givetvis bestämt mig för att besöka Norra Begravningsplatsen när jag ändå är igång, fler gravar av det maffigare snittet där.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...upplevt saker jag aldrig mer vill uppleva. En vän i cykelkrasch som jag tvingades lämna okontaktbar i skogen i jakten på hjälp. Den känslan önskar jag ingen annan.
..skippat kyrkogården för en timmes välbehövlig tupplur innan matchen.
..sett en frustrerande hemmatorsk med märkliga taktiska upplägg jag inte begriper.
..kommit hem, läst Drydens inlägg och insett att ens egna problem är rätt små ibland.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
... ringt till banken och undrat var mina pengar tagit vägen som skulle komma in idag. Behöver dem imorgon... jaja dagen är ju inte slut förens om 2 timmar när banken stänger och alla går hem.
Vad är värst? Att jag har fördomar om folk, eller att de hela tiden infriar dem?
.. knappt hämtat mig från lördagens spontanare till märkliga Norbergfestivalen.
.. fått OK på massor med presstillstånd och intervjuver till vår (Hilfe) USA-resa om knappt tre veckor.
.. bokat in Arclight (explosioner till filminspelningar) till ett plåtning i helgen
.. fått okej med husvagnsägaren i Sigtuna
.. fått okej från modellen
Kan bli en spännande vecka det här!
Nu är bara frågan när jag går ner på halvtid från mitt 8-17 jobb och börjar halvtid som fotograf?
Comment