..mailat Trafikkontoret och undrat om trafikkaoset i Ulvsunda verkligen ska permanentas, en avstängning för Tvärbanans bygge har effektivt korkat igen tre korsningar...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..rotat fram det gamla kassettdäcket och börjat veva gamla blandband.
..överdoserat på nostalgi.
..nästan lyckats glömma hur ljudet brukade svaja mellan höger och vänster, att man stod ut...
...ätit goda frukostfrallor med kalkon, gurka och krasse på.
...handlat allt inför kvällens matlagning, det blir gazpacho.
...köpt två Billys pizzor som backup ifall soppan inte blir bra
Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!
..suttit och glott på bröllop på tv och nästan blivit lite tårögd.
..stuckit in till stan under kortegen och trängts på Skeppsbron lagom till slupen rundade Skeppsholmen - kan säga att salutskotten kändes jävlar i magen...
...tittat på och provsetat nya Saab 9-5, inte fullt övertygad om exteriördesignen, men den var bra go att sitta i!
...promenixat lite på stan och inhandlat FM-sändare för att spela mobilens musik i bilstereon, nu ska vi bara dra kablarna lite snyggt också!
...inhandlat ny "Reklam, nej tack!" skylt att sätta på brevlådan
...tittat på och provsetat nya Saab 9-5, inte fullt övertygad om exteriördesignen, men den var bra go att sitta i!
Instämmer. Var och provkörde den igår och fick köra en vit. Riktigt fin och designen är ju en "vanesak". Jag fick uppfattningen att den skulle vara trång i baksätet men maken till benutrymme och huvudhöjd. Det var som att komma in i en helt annan bil.
...kompromissat färdigt och följt med flickan på Ö&B.
...fikat på stan.
...bänkat mig framför Italien.
...varit med på städdag på kolonilotten, burit bråte och skyfflat kompost
...sovit tre timmar tupplur efteråt
...påbörjat arbetet med att höja lilla omhändertagna taxens självförtroende. Hon är lite små-apatisk. Det här kommer att ta tid.
..tillverkad en laddning av mina berömda pannbiffar + egen super-sås till kidsen (11 av 10 möjliga poäng av båda)
..svängt ihop en blåbärspaj till samma kids (också 11 av 10 möjliga poäng av båda).
Gordon Ramsey - eat your heart out.
Med vänlig hälsning från Danne
------ Proformica.comMarknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm.. Sacred SkinNy bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst Våga Vägra FaceBook
...firat min 30-årskalas med goda vänner
...fått en resa till Dalhalla i September som present för att lyssna på P-Floyd (väntat på att få höra dem sedan 2002!)
...sett ett antal fina mål av Brasilien och Elfenbenskusten
Comment