...köpt tågbiljetter till Stockholm, så i morgon far jag upp...
Idag har jag...
Collapse
X
-
Ja, det är tråkigt. Men å andra sidan är det inte säkert att jag hade kommit ihåg den ifall jag inte vaknat mitt i.Originally posted by PaceDet där är riktigt förtretligt. Det är som en film som spelas upp och man bara njuter i sömnen... sedan vaknar man!

...sett Bee Movie.Comment
-
...haft mycket att göra, men nu har jag iaf löst det där med Google Earth, det var inte helt lätt att få dit cirklar...
...tränat, denna gången utan svärd, men det var bra ändå
...plockat ihop kläder till någon insamling som kommer imorn
Comment
-
...installerat Ubuntu Gutsy Gibbon på nya lappen, dualboot med Vista Home Premium tills vidare
Comment
-
-
...fått besök av Ingalill och Ingalill. Samma namn på två människor som (till sättet) är totala kopior utav varandra.
...lämnat facket (Transport) bakom mig.
...sett Inter piska Juventus.
Som att välja mellan pest och kolera.
Comment
-
Grattis!Originally posted by Dryden...fått mitt senaste projekt online! Äntligen!

... reviderat projekt som ligger i pipelinen.
... undrat hur jag tänkt när jag satt upp min tidigare prioteringslista.
... känt mig halvnöjd med den nya prio-listan."1 + 1 = 11"Comment
-
...drömt om världens jävla pangbrud. Och det bästa är att hon var helt imaginär! Fast då är det ju surt att man inte kan träffas på riktigt... ELLER?!
r\ Det är så fint när man vaknar med ett leende på läpparna. Då vet man att det blir en bra dag.
Comment
-
... beställt lite nya leksaker från cyberphotoComment
-
Imaginär tjej, eh? Får mig att tänka på: http://www.youtube.com/watch?v=nKq6_vjrxMo (Och det får bli min "Idag har jag...")Originally posted by silfver...drömt om världens jävla pangbrud. Och det bästa är att hon var helt imaginär! Fast då är det ju surt att man inte kan träffas på riktigt... ELLER?!
r\ Det är så fint när man vaknar med ett leende på läpparna. Då vet man att det blir en bra dag.
Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
Oderland
Collapse

Comment