Varit på resande fot i 16h.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...åter igen lyckats hamna i det stadiet när jag älskar alla! konstigt fredagskvällsfenomen, puss på er
Comment
-
-
stålram är stenålder, kolfiber ska du haOriginally posted by kajspekulerat i om jag ska köpa en ny cykelram. Är sugen på en liten stålram, typ salsa, surly eller cotic. Nån dag när jag har en massa pengar över så...
Comment
-
...gått hem 1,5 timmar tidigare ifrån jobbet!
...fått en försenad födelsedagspresent, ett presentkort på en skivaffär här i götet!
...sett The Prestige . Riktigt jäkla bra film! Christian Bale är en grymt bra skådis!
It's nice to be important but it's more important to be niceComment
-
plast är kul i leksaker men inte särskilt tufft. Lite 2007 så att säga.Originally posted by Dannystålram är stenålder, kolfiber ska du ha
http://www.cyclecomponents.com/
Kolla tillexempel Reynolds stål istället, 853 och 631 som är lite coolare än plasten
Comment
-
Comment
-
...lämnat in stryktipsraden, det blev en M32 även denna vecka.
...cyklat ner i snön till jobbet.
...förstått att jag faktiskt missat något när jag inte gått på basket tidigare. Gårddagens match (Jämtland-Plannja) var ju riktigt spännande, synd bara att de slarvade bort segern sista fem.
...känt mig riktigt ofestsugen inför kvällens stundande fest.Comment
-
Det där är underbart!Originally posted by Coccozz...kokat soppa på köttfärs, passerade tomater, buljongtärningar, spenat, vatten och kryddor. Det blev mot all förmodan gott!
MEN, använde du "buljongtärningar"? Jag brukar använda en halv bara!
Aja, on topic,
..vaknat,inte ätigt än, dock druckigt kaffe."Hellre missförstått geni än glasklar idiot."Comment
-
Comment
-
... bokat båt och hotell till helsingfors, jättebilligt!Comment
-
.. vaknat
.. ätit frukost.
.. spelat cod4 (gick åt skogen).
.. dragit igång ftpn.
.. städat.
.. öppnat första ölen.Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.euComment
Oderland