...sett Die Hard 4.0! Den var skön. En av de bättre Die Hard-filmerna tycker jag
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
.. inte hunnit gjort så mycket mer än tittat klart på en film, ska kanske först gå och lägga mig?
(Tack hypatia, Zaiman & Dryden!!)annorlunda . jobbig . klantig . envis . sömntuta . pratglad
vinpimplarinna . "26-27" . ringmärkt tant . yrboll . kantstött
Comment
-
Hon blev skitglad!Originally posted by silfverHoppas hon blir glad i alla fall...
Jag med.
...vaknat av att någon hamrar i väggarna!
Comment
-
Så fruktansvärt uttvättad såg den väl inte ut att vara...Originally posted by silfverHon blev skitglad!
Jag med.Hell, hell is here...Comment
-
Nej, den såg mycket bättre ut på.Originally posted by andyoumaydieSå fruktansvärt uttvättad såg den väl inte ut att vara...
Comment
-
-
...köpt ett pci med sataanslutning så nu kommer jag åt de flesta av mina prylar. (men undrar ändå om man kan byta sladdarna utan att först stänga av datorn..)
...insett att jag är väldigt lat på vissa saker.Comment
-
...fått äran att vara installationselektriker på jobbet, en firma vars lokaler vi köpte ville ha nätverk och tele i nya lokalerna och det hade vi lovat fixa. Rätt kul faktiskt, lagom stort och det är inge bök, bara dra. Sedan var det ett tag sedan man höll på med sånt här, kul!Comment
-
... jobbat 3 timmar på förmiddan
... tog långlunch, 3 timmar, och åkte runt o kollade lite hos bilhandlare
... jobbat en timme till
... slutat tidigt
... åkt hem o klippt gräset
alltså haft en riktig slödag.
tyvärr så får jag ta igen det imorgon då jag måste jobba 11 timmar.Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
-
... insett att jag börjat tycka om Ernst KirschtiegerComment
Oderland
Collapse

Comment