...genomfört ett soft och skönt träningspass. Det behövdes efter gårddagens debacle.
Idag har jag...
Collapse
X
-
.. Ätit en god pizza.
.. Tvättat en matta med högtryckstvätten.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
OT
Surt.. Fick för några år sedan ett litet stenskott i sidan av vindrutan. Började krypa lite. Så nyårsaftons natten kl 02.00 small det till på väg hem och rutan var sprucken rätt överOriginally posted by Peddafått ett megastort stenskott mitt i framrutan på bilen.
undrar vad jag har för självrisk.
Ångrar att jag inte gjorde något åt den innan det gick åt pipan.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...hjälpt en granne med bilen, skön attityd hon har, vi skulle prova hälla bensin i förgasaren direkt, via luftintaget. Ingen visste något om hur bra det var, så frågade hon mig vad som kan hända, "jag vet inte" svarade jag. Så säger hon: "men vi provar, annars vet vi ju inte vad som kan hända"
, men det hände inget konstigt utan Fiestan puttrade igång!! Härligt! Man är ju lite stolt alltså
Comment
-
...påbörjat sista arbetsveckan
...delat ut några av Trollhättans första morgontidningar till Winterlord
...bloggat
...känner av tröttheten efter 26 mils bilkörning» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
Comment
-
.. vaknat med ryggont!
.. upptäckt att projektflödet minskat!För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
...vaknat av ett mycket trevligt sms! Tack för det
...Varmt och skönt i Trollhättan, är det inte så det blir när de flesta börjar jobba
Last edited by filippo; 2007-08-06, 12:22.» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
... ringt försäkringsbolaget och glasmästaren.Originally posted by Pedda... fått ett megastort stenskott mitt i framrutan på bilen.
undrar vad jag har för självrisk.
1500 kronor fattigare blir jag.
... försökt övertala kollegorna i finland att dom ska ändra inställningarna för php och starta om sin server så jag kan fortsätta jobba.
... funderat på vad jag ska äta till lunch, lasagne eller pasta med gräddsås, sidfläsk och paprika.Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
Oderland
Collapse

Comment