Originally posted by spango
Idag har jag...
Collapse
X
-
Du eller någon annan här råkar inte känna till någon webbplats där man har presenterar olika engelska IT-ord/befattningar och förklaringar till dessa.Originally posted by LaspIT är det som blev kvar när man tog bort sjeljudet. Operating, Körandes, verkställande?Comment
-
..tillverkat ännu en full sopsäck som ska till sortergården i morron.
..glömt bort att tvätta - nu blir det andra t-shirts än jag hade tänkt till Peace&Love i morron...
En polare gjorde det för något år sen, strax under 30k för bägge ögonen.Originally posted by DrydenDet där har jag också funderat på. Pris?My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Comment
-
Åh, inte mer.Originally posted by :stefan:En polare gjorde det för något år sen, strax under 30k för bägge ögonen.

...solat. Fuskat alltså.
...hämtat mina priser för vinsten i Eurosports snöfotbollstävling under alpina VM i Åre. I februari. Men shit. Skidhjälm, ett par skidbrillor och sedan väntar också ett par stavar. Scott hela skiten. Värda väntan!
Comment
-
...vaknat.
...gjort mig lite mannagrynsgröt. Lite för mycket mannagryn, den blev lite torr.
Comment
-
-
kan du läsa det här?Originally posted by spango... laseropererat bort min närsynthet. Gick som en dans
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
så stor nyhet är det väl inte att :stefan: ska flytta???Originally posted by Söderlund..och du skall flytta...oj oj oj
...skickat e-post till AftonbladetSanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
27 papp. Inte gratis, men räknar man på vad man pröjsar för linser, glasögon etc har man ganska snart tjänat in det. (Räknar man bara livskvalitet tar det väl ungefär sju timmar innan man tjänat in detOriginally posted by DrydenDet där har jag också funderat på. Pris?
)
På två meters avstånd! Och då inte med 640x480 i upplösningOriginally posted by magnusfeldthkan du läsa det här?
Vissa dagar är man asfalten, andra dagar är man ångvälten.
Vissa dagar är man myggan, andra dagar är man vindrutan.
XML är som våld; löser det inte ens problem betyder det att man använder för lite.Comment
-
..hittat min gamla kompaktkamera - i en påse i en ishink i kökssoffan.
..lämnat in rullen på framkallning, om en vecka får vi se vad det var för bilder jag tog precis innan jag skaffade digitalkameran...
Vänta bara, snart drar kampanjen på stortavlor igång.Originally posted by magnusfeldthså stor nyhet är det väl inte att :stefan: ska flytta???
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
Oderland
Collapse
Comment