...sett TVÅ solklara United-mål bli bortdömda eller inte dömda alls. Larssons snygga mål alldeles nyss var i helsicke heller inte offside, precis i linje! Och Vidics nick i första var ju en decimeter över mållinjen!
...sett United lösa det ändå tack vare Rooney! 1-0 uppkom ju tackvare ett riktigt vackert anfall signerat Larsson/Giggs. 2-0 är ju en delikatess. En gudomligt vacker chipp av Rooney!
Dock, fortfarande väldigt synd att Larssons väldigt vackra mål blev bortdömt på ett närmast kriminellt sätt.
...städat
...hunnit med att slöa lite
...börjat tvätta men missat att de bryter strömmen för tvättmaskinerna vid 19.00 på lördagskvällar och jag kom inte igång förräns 18:30 pga att jag glömde tvättiden. så nu har jag en stor påse fuktig, halvt färdigtvättat tvätt att tvätta om imorgon!
All hail the penguins Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv Arvid Österlund - Penguins are forever
...just kommit hem från en härlig korthelg i Göteborg! vi var på Universeum och sedan såg jag Chuck Berry vilket var kanon! Också lite standsvandring... härligt härligt... åkte ju i fredags morse (7) så det känns som man hann med en hel del ändå faktiskt...
Comment