Originally posted by Dryden
Idag har jag...
Collapse
X
-
Men... nu när jag läser det där igen blir jag så nyfiken... vad var det för operation då!? Jag läste just om en som gjorde en "gastro-by-pass", dvs dom kopplade bort magsäcken!!! amazing! ...snacka om att hon blev smal (normalbyggd) då... vart tar maten vägen då undrade jag ett tag, men den hamnade ju direkt i tunntarmen jomenvisst... vad dom hittar på va...Originally posted by celia... hört från min kompis att hon klarat sin magoperation ganska bra
Har varit nervig hela dan - även på intervjun - för det tar ju tid både på op och på uppvaket och jag hörde inget från henne förrän nu ikväll. Men allt verkar ha gått enligt planerna 
Comment
-
Jag fattade inte riktigt vilken hon gjorde (det finns varianter på varienterna numera) men det var en av dem där de snörper av en del av magsäcken. Med titthålsteknik! OtroligtOriginally posted by DannyMen... nu när jag läser det där igen blir jag så nyfiken... vad var det för operation då!? Jag läste just om en som gjorde en "gastro-by-pass", dvs dom kopplade bort magsäcken!!!
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
...blivit positivt överraskad över servicegraden på dom som reparerar i lägenheterna.
Jag felanmälde en lysknapp vid 10.30 ungerfär. Kl 12.30 ringer dom på dörren och vill laga lysknappen. När jag undrade om/varför dom inte ringde och förvarnade sa dom att vi slutar 13.00 på fredagar, så vi tog en snabb sväng ut.
för grabbarna på servicegruppen (eller vad det heter) .
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
-
bytt vatten på båda akvarierna ,,, gödit haft i beredningsmedel osv ... sett att en hona käkat upp alla sina egna yngel" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"Comment
-
-
...inte gjort så mycket men en hel del ändå
Varför gör de så!?Originally posted by maydaysett att en hona käkat upp alla sina egna yngel
Akta så du inte får lunginflammation bara, det är visst nåt som går just nu... min kompis har det...Originally posted by silfverVaknat upp med en helvetes förkylning.
Comment
-
Är man hungrig så är man.Originally posted by blåjeansVarför gör de så!?
Comment
-
...cyklat till jobbet i snöstorm
...cyklat från jobbet i snöstorm
båda var lika roliga.Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Oderland
Collapse
Comment