...varit jättemotiverad på jobbet. Framförallt sedan inventeringen gick åt helvete på grund av tidigare lagerhållare plus två timmars dålig sömn. Måndag!
...varit jättemotiverad på jobbet. Framförallt sedan inventeringen gick åt helvete på grund av tidigare lagerhållare plus två timmars dålig sömn. Måndag!
..varit tacksam över att jag "råkade" missa inventeringen i torsdags-fredags-lördags då jag var fullt upptagen med att köra omkring Thåström, Håkan Hellström, Babyshambles, Stefan Sundström med flera i Borlänge...
..ändå fått rätta till några lagersaldon som varit uppåt väggarna, hur jävla svårt kan det vara att räkna egentligen? Jävla stolpskott.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Ja, och hur jävla svårt kan det vara att faktiskt ladda inventeringsblippen? Framförallt när man säger att den är laddad. Bastard. Inventering rent generellt är en av de mest onda skapelserna. Eller kanske snarare saknade objekt vid inventeringen.
...installerat glasdörren i vitrinskåpet
...spelat Ghost Recon 2 som jag fick i födelsedagspresent
...försökt att få en extern USB-hårddisk att fungera med kompisens laptop (vill inte!)
..knallat omkring på Ikea i Kungens Kurva - kalasdag att göra det på, alla andra svettas på nån strand istället för att ha det svalt och skönt på Ikea...
..svurit och svettats när jag baxade ut kartongjäveln ur bilen och in i lägenheten. Fan vad varmt det är.
.. Uppdaterat Firefox
.. Insett att natten dykning även gett småbulor på benen som dessutom kliar (Kan det vara myggbett?)
.. Fått i mig två koppar kaffe redan
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
..byggt ihop min nya tv-bänk och ersatt den gamla.
..gett mig faaan på att flytta över tv, reciever, dvd och digitalbox utan att dra ur kablarna. Det gick sånär som på två optiska, men jävel vilket bök det var... Fan att man ska vara så envis!
..satt mig i soffan med en välförtjänt liter mjölk. Den lär snart vara slut.
... hjälpt till att städa lunchrummet på jobbet efter gårdagens sommarfest.
... klarat uppkörningen för BE-kort. (igår)
... kodat lite, det är ju det jag får betalt för att göra.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
Comment