Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...haft shortspremiär! Jag tog på mig shortsen och hojjade ut till beachen och läste klart min bok, var förbi föräldrarna på påskbord och sedan var det bara till å cykla hem med påskägget, frågan är ju vad man ska göra nu....Comment
-
.. Kommit hem
.. Vaknat trött
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
.. haft soffan som bästa kompis
.. ätit ruskigt mycket påskmat hos svärisarna
.. fått påskägg av svärisarna *suck* blir aldrig av med allt detta godis..
.. funderat på om jag ska gå och lägga mig för kvällen redan nu. Ska ju ändå natta dottern och det kommer vara toksvårt att hålla mig vaken
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...äntligen fått mitt gamla SCSI-kort att fungera i nya datorn, efter flera timmars felsökning med drivrutiner hit och dit så funkade det helt plötsligt när jag bytte PCI-slot!!! Det borde jag ha provat först av allt, grymt orutinerat!! usch... nu är jag trött på datorer och ska fly en sväng...Comment
-
... kollat på två likadana lägenheter med samma utgångspris men den ena var ungefär hundra gånger snyggare.
... lagt in en bra/obra-lista i bloggen
... läst ut jpod"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
Funnit en man död i sin säng.
Gett mannen hjärtmassage tills ambulansen kom....Comment
-
-
OJ!
Det låter som en hemsk upplevelse. Vad modigt av dig att du vågade ge hjärtmassage, det är nog inte alla som hade tordats agera i en sån situation.
Efter en sånhär sak låter det ju fånigt att skriva vad man själv gjort idag, men jag har bytt elbolag igen. Denna gång till Skellefteå kraft.Comment
Oderland
Collapse

(ok, det var rätt bra pris, men ändå)
Comment