...fyllt på mitt busskort med rabatt - hittade en buss på Hoppets Torg och det visade sig att man fick femti spänn rabatt om man tankade på kortet där. Tackar!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..äntligen fått tummen ur och satt fast nätverkskabeln som ringlar tvärs igenom lägenheten - förr låg den på golvet, nu sitter den fast på golvsockeln!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...åkt 70 klanderfria mil för att sedan nästan smälla några kilometer från hemmet. Varför den där jävla norrmannen fick för sig att tvärtnita på motortrafikledens avfart vet jag fortfarande inte men en inte allt för vild gissning var väl att han kört fel och skulle backa tillbaka. Han nitade, höll på att få en annan bil i sig, sedan kom vi och Audin bakom oss fick stopp med huven uppe vid sidan om mig. Vill inte tänka på vad som hänt om det inte funnits utrymme bredvid oss där.
Jobbat till halv två då alla slutade för att sticka hem och titta på finalen, och vilken final! Det blev OS-avslutningsmiddag med fläskkotlett, lite vin och grejjer, 12-årig finrom från Gran Canaria, mums! På jobbet bjöd dom på mat och jag åt lövbiff där! Väl hemma hade jag köpt mig en semla till kaffet strax innan matchen! Ja jävlar, vilken festdag ...synd bara man jobbar imorrn, nu när man kommit igång och allt, rockar på här och hoppas grannen ovanför inte är hemma, verkade inte så...
...fixat (med lite hjälp av Daniel; tack!) världens bästa studentpresent till lillsyrran, nu ska hon äntligen få se sina idoler
Fick ju fixa en biljett till mig själv med så hon får lite sällskap, ja förutom dom andra 13000 eller hur många det nu är som ska dit.
Problemet blir hur jag ska lyckas hålla tyst ända till juni...
Comment