...varit och fiskat! Riktigt skönt.
Idag har jag...
Collapse
X
-
Sååå länge sedan man gjorde det. Rogivande?Originally posted by Dryden...varit och fiskat! Riktigt skönt.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
-
...haft en otroligt bra skolstart. Vi har en riktigt skillad lärare i organisation och ledarskap.
...varit på allmänt glatt humör.
Comment
-
.. Varit till PZ igen
.. Ätit en pastasallad till lunch
.. Fotat en del djur
.. Jagat en trött och trotsig tvååring
.. Fikat med äppelkaka och vaniljvisp
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
-
...varit borta i staterna. Jag tänkte lämna mina reskamrater i hemlighet för att ta mig till New York, men jag kom på att interrailbiljetterna inte gäller där borta. Dumt av mig, nu måste jag komma på ett annat sätt att ta mig dit. Pengarna var ju slut.Comment
-
.. Gjort en golfrunda (ca 8 år sedan förra gången)
-
..spontanshoppat på Webhallen i Sumpan. Så går det när man slösurfar på jobbet och upptäcker att de har rea...
..just därför glömt bort att gå förbi K-Rauta och shoppa vattenpass. Nu kommer inte spegeln upp idag heller.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
-
Oderland
Collapse
Comment