...tränat i regnet, det var sisådär. Som tur var hade jag ett extra lager kläder på mig
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
... Åkt tåg, 67 min försenat.
... Fått vänta 40 minuter på tradig scandicmat och ätit den i ngt som liknar en förskola. Gillar inte barnfamiljer på hotell
// Nicro
En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.
www.nicrobild.se www.nicro.seComment
-
..märkt att Danny inte klarar av Ticnets hemsida, jag hade inga problem att få mitt lösenord när jag bokade senast, en bokning som för övrigt gick galant.
..sett det sista M*A*S*H-avsnittet, en tvåtimmars specialare. Världens bästa tv-serie alla kategorier kunde lätt ha fått fortsätta för evigt...My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
kul för digOriginally posted by :stefan:..märkt att Danny inte klarar av Ticnets hemsida, jag hade inga problem att få mitt lösenord när jag bokade senast, en bokning som för övrigt gick galant.
det är både hemma och på jobbet, både IE och FF, både nu och förra biljetten för några veckor sedan. Så det är nån riktigt skit med den där sidan
Comment
-
...hittat en ny intressant glugg. Sigma EX 30/1,4 HSM. Vad trevlig den skulle vara....Comment
-
Nejdå, det gäller bara att ha rätt verktyg. Med Opera går det galant.Originally posted by Dannydet är både hemma och på jobbet, både IE och FF, både nu och förra biljetten för några veckor sedan. Så det är nån riktigt skit med den där sidan
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
.. Skickat nya kameran på rep
.. En riktigt dålig dag
.. Tagit mig i kragen och fixat till bröllopsbilderna
.. Fixat alla babysimbilder
.. Ruskigt ont i magen igen
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
..proppat iPoden full med musik, nu bär det av mot Borlänge och Peace&Lovefestivalen! Blir ni omkörda av en minibuss från P&L under veckan är det säkert bara jag som är ute och kör kändisar.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...haft fullt upp precis hela dagen! Kom till jobbet en halvtimme tidigare för att förbereda inför ett möte, var sedan på möte om arbetsmiljö. Sedan efter lunch kom en ergonom och efter en stund kom en låskille, så det var två besök samtidigt där, efteråt jobbade jag på lite granna med en grej från mötet, lite övertid t om. Ikväll ska jag grovstäda källaren för imorn ska de köra bort skrot! puhh...
...hämtat ut biljett till pumpstocksfestivalen!
Comment
-
.. Inte fått igenom bilen på besiktning
.. Fortfarande ont i magen
.. Jobbat just nu 12:45 minuter
.. Funderat på hemfärd
.. Insett att det blir kvällsjobb i morgon också
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...bokat en bra sak på semestern
...varit till Vårdcentralen och handlat en grej av en söt tjej som heter Frisk! Hon kan ju svårligen bli sjuk
...tittat längtansfullt på den optimala (?) konsertgluggen: Zuiko 35-100/2, den skulle sitta som en smäck imorn!Comment
Oderland
Collapse

Comment