gått upp en timme tidigare för att kunna öva på trombonen inför uppspelningen på musiken hoppas min lärare förstår att man kan vara musikalisk fast man inte spelar gitarr och sjunger.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...missat träningen!! Det var säsongsavslutning idag. Också fick man jobba över, kom precis hem!! Och det pga en idiotisk planeringsmiss. Fy satan vad surt det var alltså!!

...fått mitt 30-amperes nätaggregat så jag kan börja leka med kommradio
...varit till Komplett i stan för att hämta ut ett trådlöst tangentbord till chefen! Det var det som gjorde att kvällen blev fucked!!!
Comment
-
...haft anställningsintervju! Den här gången satt jag på andra sidan bordet!
det kändes lite speciellt minsann. Har ju varit på tiotals intervjuer själv förut och nu fick man själv intervjua. Det gick bra, förutom att det var lite risigt organiserat. Fick ingen förhandsinformation alls. Men killen verkade kanon och han ska börja om två veckor 
...försökt se klart Jadesoturi, men blev så trött så jag tyckte det var dags att lägga sig, men nu när jag gjort mig iordning är jag inte lika trött längre, typiskt! godnatt iaf
Comment
-
..kört ett enda ynka litet batteri till Arlanda - så går det när Luftfartsverket har bråttom och de är en bra kund.
..fått köra runt nästan hela stället i jakt på rätt byggnad, det var "en del" avspärrningar där tillsammans med en massa Harry Haffa utströsslade i varenda korsning. Tänk Irakkonferens som slutat och alla ska hem.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Comment
-
...haft en underbar examen! fan vad fint det har varit i dag. kunde slutat liiiiiite bättre. men inte mycket.
Comment
-
...vaknat. med ett leende.
...inte känt mig särskilt bakis. massa vatten gör susen!
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment