..flyttat det stora lasset Ekerö - Bromma. I regn. När vi var klara slutade det.
..kopplat in modemet, anslutit iBooken och märkt att Com Hem sköter sig, detta funkar utmärkt!
..insett att jag skulle varit på en pub i Spånga för tjugo minuter sen...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...gjort ett inhopp i säsongens sista match. Höll på att peta in första touchen i friläget efter mina 30 första sekunder men det stod en målvakt ivägen.
...kommit hem till en sjuk flicka.
...skabbat mig med pizza.
...sett United plocka tre pinnar mot Birmingham.
...funderat på om matchen blivit bättre med en 37":are.
Besökt biografen Park på stureplan och där deltagit i en filmfestival till förmån för gatubarnen i Iran. Fått både en och två tankeställare angående hur futtiga ens egna problem är...
..inhandlat mina första två säsonger av Simpsons på DVD, väl upptagen från hyllan så gick det inte att lägga ifrån sig
..sett film och gosat i soffan med tacos som tilltugg
..slutligen hamnat vid datorn med PHP-knappande och laptop-ominstallation som sysselsättning
..insett att det kanske börjar bli dags att sova, ska trots allt upp 04:00 på måndag
..vaknat bakis utav helvete sen gårdagen.
..tackat gudarna för dygnetruntöppna Statoil uppe vid rondellen, jag hittade en liter mjölk (som snart är slut) i kylen nyss!
..planerat att åka till Ikea och införskaffa högst nödvändiga persienner. Solglasögon på...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...laddar inför fotbollsmatch idag, fick sms om uttagningen kl 23 igår!
...funderat på varför det är så populärt med sms inom fotbollen/idrotten.
...sedan i trosdags varit riktigt grinig på laget men tänker ändå spela
Comment