...cyklat i Lunsen söder om Uppsala. Vi stack ut kl 10.30, kom hem typ kl 16.30. Det var inte särskilt långt i mil, men massor med stenhällar, rötter och spänger. KulKul!
Idag har jag...
Collapse
X
-
Så otroligt god matOriginally posted by Zaiman.. Börjat fixa mat. Ikväll blir det pomme och entrecote.
... Fått "vaxlock" i ena örat, vad gör man åt detta? Är typ helt döv på ena örat och känner mig smått geggig i andra med. Väldigt otrevligt.
... Vaknat och känt mig helt utslagen.
... Kommit hem från en helg med flickvännen.
... funderat och känt mig helt orkeslös vilket är väldigt ovanligt under hösten."1 + 1 = 11"Comment
-
-
Skölj örat med sån där pryl man köper på ApoteketOriginally posted by Sasch... Fått "vaxlock" i ena örat, vad gör man åt detta? Är typ helt döv på ena örat och känner mig smått geggig i andra med. Väldigt otrevligt.Comment
-
...jobbat lite.
...varit i skolan och pluggat lite.
...kommit hem.
...fortsatt deppa.
Comment
-
.. hittat låten som poolbaren i turkiet spelade typ hela tiden: Jason Mraz - I´m your´s
(supermysig ju!)Comment
-
-
...lånat en stor skön bil och provat vad den gick för, låg i nästan 210 km/h ett tag och susade fram, snacka om skönt. Det kändes som att den bilen var som gjord för att ligga på 200 och cruisa på Autobahn...
Comment
-
..nedkallat svavel och åska över Glocalnet som lägger ner hela jävla tiden - att surfa igenom wF har tagit exakt en timme! Det här är för fan löjligt!
Trevliga grabbar också, jag körde dom både till och från Peace&Love i Borlänge i somras och fick ett gäng hundralappar för besväret.Originally posted by jofawe.. hittat låten som poolbaren i turkiet spelade typ hela tiden: Jason Mraz - I´m your´s
(supermysig ju!)
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...styrketränat
...saknat min blogg
...snackat telefon
...blivit förbannad på människor som tror att man kan ta ledigt och styra sina arbetstider bara så det ska klaffa med dom.
...kastat ut snorungar som absolut under inga omständigheter är välkomna tillbaka till butiken» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
Oderland
Collapse
Comment