...varit en sväng på Liseberg tillsammans med resten av Göteborg + omnejd (kändes det som iaf).
...skrivit på papper för den inte alltför avlägsna lägenhetsinflyttningen.
..upptäckt att jag kan fjärromstarta modemet, nu slipper jag trava nerför trappan!
..fyndat jobbdojor på Nikeoutleten i Barkarby.
..köpt SL-kort, nu får gamla Bettan stå på uppfarten - åt helvete för dyrt att åka ensam nästan två mil enkel till jobbet...
..blivit ohälsosamt sugen på en digital systemkamera...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...blivit nedsparkad. Aj, det gjorde fan ont.
...blivit varnad efter att ha åkt på nedsparkningen. Tålamodet tröt och jag visade det tyvärr lite allt för tydligt.
...bommat ett friläge.
...satt en perfekt nick - i stolpen.
...haft diverse diskussioner med domaren som av nån jäkla anledning hade mig under uppsikt. Jag fick tillsägelse för att jag svor - men ingen annan.
...tillslut torskat med 0-4. Därav min frustration.
...lekt med min FM-sändare. Det är ju en skitbra uppfinning! Kommer bli bra det sedan när jag får org-stereo i Mustangen!
...utlöst larmet på jobbet. Andra dagen på jobbet fick jag lov att larma av själv och jag blandade ihop min kod med dator-loginet! Fick äran att byta rökpatron bara för det
...tydligen fått nya grannar ovanför, de håller på att flytta in i detta nu! Klockan halv tolv en tisdag! Unga typer, vilken lodisförening det här har blivit!
detta gäller gårdagenh eftersom jag kom hem ifrån jobbet nu!
...haft moder som sällskap absolut hela dagen, trevligt!
...lekt med syrrans småttingar!
...lagt över 5000 hos ikea! För dessa fick jag en stor laddning (inför hösten) med värme och blockljus, en ny soffa, en ny taklampa och mängder med mindre saker.
...ett skönt samtal från Östersund, Jag vill hem!!!!!
...grillning hos moder med en jävla massa mygg på köpet!
...ett arbetspass som idag blev helt åt skogen, trötta människor gjorde att jag fick med mig delar av en annan bils last
...min last välte på bilen
...gått upp vid 5.50 då sonen stod och skuttade brevid sängen och eftrsom jag ändå skulle gå upp vid 6.00 så kunde de sista 10 lika gärna kvitta.
...på avstånd (nedervåningen) hört mitt mobilalarm gå igång (övervåningen) vid 6.00.
...på avstånd (nedervåningen) hört sambon (övervåningen) svära högt över mitt alarm.
...anlänt till jobbet 6.55.
Comment