...gått på semester...*ståpäls*
Idag har jag...
Collapse
X
-
..kommit tillbaka till Jönköping efter gårdagens flyttlass till Hufvudstaden.
..käkat den sista pizzan på 12an.
..insett att det inte var så bra att plocka med routern i flyttlasset, iBooken hade inte rätta inställningarna! Få se, vad hade jag för ip, gateway, dns..?
..än så länge fulsurfat på nån grannes öppna nät...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...gått och lagt mig halv två.
...klivit upp klockan kvart i sex.
...rekat marathonbanan runt Brunfloviken med dagens förare av ledarbilen.
...hjälpt till under en alldeles för kort stund att rigga start- och målområde.
...insett att jag är hjälplöst fast på Teliajobbet, när jag istället borde bistå maran med hjälp.
...önskat bror lycka till!
Comment
-
-
...just det, dröm att jag skulle åka runt Australien på motorcykel. Det hade fan varit nåt!!Comment
-
..fortsatt slita med flyttstädandet - det är rent löjligt trist!
..svurit åt att det började regna minuterna innan jag klev ut på balkongen för att ta utsidan av de fönstrena...
..svurit ännu mer åt att det, nu när jag är färdig på balkongen, har slutat regna. Jävla Murphy!
-
...hyrt in mig på Aleborg.
...meckat med en massa inställningar och databaser. Massa att pilla med.
Comment
-
... gått och lagt mig kl halv 2
... vaknat kl 5.30
... vaknat till igen kl 6 och insett att jag kommer komma försent till jobbet
... kör fort som fan till Urshult och är framme kl 7.10 trots att jag körde från växjö kl 6.32
... fått många samtal från en kompis vars sambo plötsligt och lustigt dumpade honom.
... jobbat till 16
... blivit sugen på att öla, men bolaget är stängt :|Comment
-
..återigen bevisat att tesen "ju fulare flaska desto effektivare medel" stämmer - en ful flaska hjälpte mig flyttstäda toa, dusch osv på absolut rekordtid!
..bara svabbningen av golven kvar.
..ansett att jag är värd en öl - men det vart en varm cider, det var vad som fanns hemma...
-
...varit på Mosebacke och ölat med "grabbarna från förr", ena killens tjej fyllde år, så det vart en liten tillställning. Grymt kul att träffa alla, en del hade jag inte sett på nästan två år.Comment
-
Oderland
Collapse
Comment