.. Sovit ut ordentligt. Dottern sov ända fram till 8.40 från kl 20.15 igårkväll Wow!!
.. Bestämt mig för att fortsätta lagningsarbetet på trappen.
.. Lämnat alla filmer och bilder till Babysimmarna.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
... haft så jäkla svårt att stiga upp ur sängen igen. Hur motiverar man sig själv till att gå upp?
... legat en bra stund, till nu nästan från klockan 11.
... Funderat, funderat, funderat.
... suckat lite vemodigt.
...fortfarande tävlingsinstinkt efter gårdagens firmafest med motor-trekamp i Haninge. Folkrace, fyrhjuling och felstyrd bil. Ascoolt! (Högstabanan)
...till slut köpt mig en ny ficklampa. Är less på min billiga skitlampa som glappat ända sedan den var ny. Nu blev det en bättre sort, en Gerber, jag kan beama grannens hundar till månen med den här!
...cyklat runt nåsten & hågadalen i några timmar. Kul som fan! Men som vanligt måste jag tvätta av en par cm lera från cykeln, tvätta leriga träningskläder och oerhört leriga ben och ansikte.
Lera är ett tecken på att man har haft kul.
Varit på en anställningsintervu, gick sisådär.. är inte särskilt nöjd med min insats speciellt då det konsultföretag jag var på verkar vara precis ett sådant jag söker (om jag inte får en doktorandplats, that is)
Comment