Officiellt blivit utvecklare, bytt avatar och förnyat mig lite i övrigt.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
Grattis colione
.. Har jag fotograferat måååånga barn (21st) under ytan.
.. Äntligen fått på sommardäck på bilen.
.. Skrivit ett syrligt inlägg
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...rensat i bildarkivet. Över 660 bilder har fått sätta livet till i den största bildräden i Drydenska palatset någonsin - och då är bara årets tre första månader inräknade. Fler bilder lär få rulla till cyberhimlen.
...återigen blivit upplyst om att fredagkväll och Sonata Arctica-lyssnande kan få öltarmen att skrika efter en Staropramen. Eller två.
...återigen upptäckt att kylen är tom på dylika drycker.Comment
-
...precis insett att jag verkligen måste ta mig i kragen och rensa mitt bildarkiv. Jag har även fått en lite ful ovana att kopiera mina bilder och arkivera dem lite hur som helst så de liksom växer på något konstigt sätt.
Kan tillägga att "samlingen" utökades med drygt 1000 bilder under min Las Vegas resa här om veckan. (Nu fick jag det nämnt också
)
Comment
-
Uj låter skrämmande..Originally posted by Dryden...rensat i bildarkivet. Över 660 bilder har fått sätta livet till i den största bildräden i Drydenska palatset någonsin - och då är bara årets tre första månader inräknade. Fler bilder lär få rulla till cyberhimlen.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
-
.. Dricker virre o öl nu
-
...fortsatt bildrensningen. 1 januari till 9 maj 2007 har inneburit 1500 bortrensade bilder och totalt fyra gig som jag plötsligt kan fylla med nya (skräp)bilder.

...insett att jag förmodligen kan rensa bort minst lika mycket eftersom jag inte har gjort något som helst åt hela 2006. Och 2005. Och halva 2004.
Comment
-
tycker du borde skaffa mer disk iställetOriginally posted by Dryden...fortsatt bildrensningen. 1 januari till 9 maj 2007 har inneburit 1500 bortrensade bilder och totalt fyra gig som jag plötsligt kan fylla med nya (skräp)bilder.

...insett att jag förmodligen kan rensa bort minst lika mycket eftersom jag inte har gjort något som helst åt hela 2006. Och 2005. Och halva 2004.
-
-
Oderland
Collapse
Comment