...slösat två timmar på att se på världens sämsta fotbollsmatch.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
... lagt upp min bil på blocket ... :|
... fått ett UTBETALNINGSKORT från min ELLEVEREANTÖR!
Det är minsann inte ofta det händer!
Sen att det var på hela 84kr gör inte saken sämre! Här skall firas! Filidutter åt alla!Last edited by jofawe; 2007-03-28, 23:14.Comment
-
.. joggat 5 km i månskenet i bara tshirt och piratbyxor (Ja, underkläder hade jag faktiskt på mig). Det blev lite kallt efter att dessutom suttit stilla och snacka skit i någon timme efter det att vi sprungit...
.. illustrerat ännu mera."1 + 1 = 11"Comment
-
-
...promenerat runt hemorten i 2 timmar.
...sett den lokala 4H-gården släppa ut djuren i solen.
...sett de lokala dagisbarnen tindra med ögonen vid djuren.
...sett ett (större?) gäng skolbarn (högstadiebarn) ute och promenerat, med lärare.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
...fått en ölburk på mig av en idiot på Piren. Det var nära att jag klippte till honom alltså... jävla idiot.
...varit på Lernia och fixat jobb.
...fått pengarna jag väntat på.
...mikrat en fiskgratäng.Comment
-
...haft vätskebrist som jag märkte av i slutet av skoldan (alltså ont i huet, löstes efter två glas vatten å en kopp kaffe - kommentera inte kaffet)
...designat baslayout för sidan - temporär header
...kollat på det nya south park inom en timme... härlig svenskaGratis gitarrkurser online!
http://www.gitarrkurser.net/
"Only dead fish swim with the stream"
- Muggeridge, MalcolmComment
-
... fått ont i foten pga blåsan som kom under den i söndags.. någon som har något matnyttigt tips?Comment
-
...varit bakom kulisserna på fotomässan
Comment
-
...jobbat i verkstaden... nu är kontorstiden över för ett tag, får man röra lite på sig igen
Comment
Oderland
Collapse
Comment