...gjort ett helt okej träningspass.
...ändå inte riktigt känt mig klar. Vill träna mer.
...funderat på vad fasen jag ska göra i morgon när de stryper strömmen i huset från 8-16. Ser ut att bli ett löppass och sedan ner på stan och fika större delen av eftermiddagen samt köpa ett par nya fotbollsskor.
...äntligen fått bra pejl på en ansökan!
...Ställt mig frågan om det finns en skissavdelning här på webforum för teckningar och sånt? Annars får man väl flytta sig till grafisktforum.org istället
...knappt sovit alls, under dom sömnlösa timmarna lyckades jag iofs skaffa Gmail. Frågan är hur jag gjorde, eftersom man bara får Gmail genom inbjudan från en annan användare, nåväl, det gjordes under ett sömnvaket tillstånd, då mitt undermedvetna och Gooogle styrde.
...blivit irriterad på att gå en kurs i XML, med riktigt urusel dokumentation.
...åkt in till stan för att handla en handbok i XML i en datorhandboksbutik.
...upptäkt att den butikens dörr var låst under en längre tid.
...gick till en annan bokbutik och handlade en annan XML-bok, billigare.
...köpte färdigmat för pengarna jag tjänade.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
..åkt förbi en postlåda för att posta en ansökan via snigelpost till en avdelning inom ett företag som heter Digital Media.
..fått ett lite oväntat klartecken från en polare att om en månad är vi i Ronneby och visar vad skåpet ska stå när det gäller festande!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...knappt sovit alls, under dom sömnlösa timmarna lyckades jag iofs skaffa Gmail. Frågan är hur jag gjorde, eftersom man bara får Gmail genom inbjudan från en annan användare, nåväl, det gjordes under ett sömnvaket tillstånd, då mitt undermedvetna och Gooogle styrde.
nä nu kan väl vem som helst få... de har ändrat lite, skaffade själv för nån vecka sedan utan inbjudan...
...promenerat både till och från jobbet
...haft med kameran på dessa promenader
...mest fotat när jag kom hem, mellanringar + blombukett kan vara jättekul!
Comment