..Varit på efterfest till kl8, sovit 2 timmar, blivit väckt av 2 högljudda 4-6 åringar.. Fikat och skrattat så jag fick ont i magen, satt mig på ett tåg och slagit vad med mig själv att jag kommer somna innan flemmingsberg..
... fotat hundar på löpandeband på Jamtlis vernissage för utställningen "Vacker Tass"
(aldrig förr har jag varit i närkamp med så många hysteriska mattar å hussar . Men hundarna - måste bara älska dem! Alla storlekar, färger å former fanns typ representerade under detta 6 timmars pass.)
... blivit intervjuad av ÖP
... skaffat termometer och insett att temperaturen i mitt vardagsrum är +13,6 för att vara exakt. Imorgon är det jag som ringer hyresvärden å klagar!
I don´t suffer from insanity - I enjoy every minute of it!
..kommit hem efter ett väldigt trevligt helgbesök i Jönköping. Vi avslutade dagen med att shoppa på A6, hittade en kavaj nedsänkt från 1700 till 400 på slutrean
..kommit hem efter ett väldigt trevligt helgbesök i Jönköping. Vi avslutade dagen med att shoppa på A6, hittade en kavaj nedsänkt från 1700 till 400 på slutrean
..insett att magnusfeldth är en snorkig typ som inte hör av sig när han kommer till storstan...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Comment