... varit på stand-up. Jan Bylund är riktigt rolig.
Idag har jag...
Collapse
X
-
När jag föddes fick jag två val; Bra minne eller grym i sängen. Men jag kommer fasen inte ihåg vad jag valde...
[www.itmag.net] -
...hetsat för att få klart ett tungrott projekt innan Åre.
...hetsat för att vara social.
...hetsat för att... ja, jag kommer inte ihåg men säkert nåt.
...insett att det inte blir så mycket sömn inatt.
...insett att jag inte kommer att kunna slappna av som jag tänkt.
Jävla skit helt enkelt.
Comment
-
Comment
-
...ätit pizza.
...raderat runt 2000 bilder. Känns alltid lika obekvämt när jag gör det. Men nu har jag faktiskt backup på dem på en extern disk och i Tyskland. Förhoppningsvis...
...fått 30 GB ledigt på min macbooken.
Comment
-
Hållt 3 st (!) presentationer över mitt examensarbete på D-nivå. 2 på företaget jag gjorde det åt, och en på högskolan. Puh! Nu är det äntligen över, det här exjobbet. Bra kritik fick jag också av såväl företaget som opponenten och övrig publik. Kul. De senaste dagarna har det varit ett riktigt slit med att få till presentationen och den sista handen lades inatt. Så det känns ju riktigt bra att det också blev riktigt lyckat till sist!
Nu väntar nästa exjobb
Comment
-
...hämtat ut mitt Nintendo Wii!
...spelat boxning!
All hail the penguins
Spelmedia.se - Bilder, videos, recensioner, osv
Arvid Österlund - Penguins are foreverComment
-
Wiiiiie!Originally posted by visslaren...hämtat ut mitt Nintendo Wii!
...spelat boxning!

...gjort en god sallad.
...ätit en god sallad.
...ätit två smörgåsar och två knäckemackor.
...druckit ett glas o'boy.
...sett på Extreme Home Makeover. Ja, det är jätteamerikanskt och patriotiskt, men jag tycker det är mysigt. Lite som filmen Pay It Forward.
Comment
-
...jobbat 10 ½ timme... bara halvdag idag
...löst problemet med vår andra maskin på jobbet. Problemet var att programmeringsverktyget vi hade var trial-version och då gjorde den så vissa saker inte fungerade. Men det visste vi ingenting om utan vi har felsökt ungefär en hel jobbardag tills vi råkade prova med en dator med fullversionen! Den där dagen pajjade alla våra planer. Det är helt otroligt att dom kan göra sådär utan att upplysa om det, så man har lust att strypa nån på firman som gjort det... men men, nu fungerar i princip allting!! Så... det är ju nästan så man kan ta semester nu
...köpt ett minitangentbord för 90 kronor till servern! Det är lika stort som ett vanligt om man tar bort numerisk del och pil-delen!
Comment
Oderland
Collapse

Comment