...bara två timmar kvar att jobba idag!
Idag har jag...
Collapse
X
-
» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------ -
...fixat en K700 med hel display och en fungerande joystick (som det verkar i alla fall)
. Så någon av de närmaste dagarna går min trotjänare T630 i pension efter rekordlång mobillevnad, nästan två och ett halvt år! Utan tvekan den bästa lur jag ägt so far! 
Hur gick det kolon?Last edited by Dryden; 2007-01-29, 13:18.Comment
-
..kommit ner till en lappfri bil, kört en vända för att ladda batteriet, parkerat (denna gång på en gratisplats
) och lyft av ena kabeln till sagda batteri eftersom den kommer stå i en vecka nu...
..kunnat skänka Dryden en (nästan) fullt fungerande K700i som ligger och skräpar här - vem behöver väl en styrpinne?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
-
... haft seminarium och en föööörbannad huvudvärk!Comment
-
försökt förklara för inskränkta människor hur psykvården fungerar...
det enda som jag har fått tillbaka är Neandertalarkommentarer som "lås in dom jävlarna, psykvården är ett skämt, nackskott är det enda raka osv..."Don't Pee on My Leg and Tell Me It's RainingComment
-
... tycker jag inte alls att du måsteOriginally posted by Dryden...inte rakat mig i ansiktet, trots att jag borde men det får väl bli morgondagens projekt.
... grattis till fungerande mobil också, kanske sätter lite press på Mac (läs: Piff) då.
Idag har jag iaf fortsatt jävlas med videokameran å filmandet. Inte många rätt inför film två. Igår hade den (kameran) slut på batterier (batteritid oduglig typ), idag var den j*la kassetten full, sen var den i behov av en rensningskassett (inte så lätt att få tag i). När det väl var ordnat hann jag filma ca 10 minuter innan batteriet gav upp... igen (!). Då drog jag en ramsa å knallade hem.
I don´t suffer from insanity - I enjoy every minute of it!Comment
-
... haft möte, lunch, förhandling, förkylning... you know - the usual.Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
..till slut drabbats: min kära dator tvärkraschade och vägrar starta igen.

Måtte jävulen ta Murphy med grovsalt för att detta händer just idag - kunde det inte väntat tills jag kommer hem på söndag?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
Oderland
Collapse
Läraren gjorde ett Pong-spel.
Comment