Snorat upp mer än 2 toarullar!
Idag har jag...
Collapse
X
-
...igår: 1) hade jag allt 2) var jag hemma... MEN... internet funkade inte på kvällen!!! Så det blev inget igår heller... men ikväll så!!Originally posted by Dannynu har jag iaf kommit ihåg allt... fast ikväll är jag inte hemma så jag kan inte göra nåt idag heller...

...vaknade idag med grymmaste huvudvärken... antar att det är för jag lagt mig sent tolv, ett varje dag i veckan samtidigt som det varit mycket på jobbet... sova bör man, annars...Comment
-
... skruvat ihop två hyllor, ett bord, städat och möblerat om!
Och jag är jävligt nöjd! Comfy + tjusigt.
Comment
-
...en del att göra innan jag åker till föräldrarna snart... och vad sakta det går på Internet!!!!!
Comment
-
...fått en grythandske i julklapp.
Bra till flytten.
...käkat en massa gått på julbordet!
...druckit nubbe!
...hittat ett trådlöst nätverk att koppla upp mig på.
...god jul!Comment
-
...fått en eltandborste i julklapp
har funderat på att gå över till elektriskt men aldrig tagit steget själv, så nu fick jag en istället 
tidigare fick jag också pengar till en RollerMouse Pro som jag numera sitter med
Comment
-
-
...bränt mig på lödkolven när jag skulle löda ihop min ljukopplingslåda med sladdar... men titta vad fin den blev till slut
(det tillkommer en dekal med symboler och logo)
Comment
-
...sagt "Va fan hålller du på med?" till ett raggaräckel på Shell. Hade jag inte varit en så jävla hyfens kille klockan halv fem på morgonen så hade jag styckat honom på plats med plastbestickden och serverat honom som en "grillad med mos". Jävla pucko som stoppar sin gaffel i min korvemny. It can only be Trollhättan, så att säga. Må han brinna på något varmt ställe.Comment
-
...Nu har jag precis vaknat efter att ha kört runt på Dryden!» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
Inte fått det Playstation jag tänkte köpa idag...
Köpte/beställde en soffa istället.Comment
-
...umgåtts med tjejen som drar till Ungern i morgon, en hel vecka.
...ätit på Sibylla.Comment
Oderland
Collapse
Comment