... fått ett samtal ifrån Citec's VD som ville att jag skulle komma på intervju imorgon. Så nu får ni hålla tummarna.
... varit på ovanstående intervju. Blev grillad i två timmar av tre personer. Men det gick bra så i januari börjar jag där.
... varit och hälsat på Gislaved.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
...har haft besök av en konsult jag sammarbetat med och vi har jobbat som f-n idag!! man får passa på när man har experthjälp så blir det mindre å kämpa med på egen hand sedan
Visst är det coolt! Du måste bjuda hem nån för co-op också. Jag och en polare spelade igenom det på insane. Motorsågen äger!
klarat insane? jag är imponerad! men har du fått onlinespel att funka? så fort som jag försöker ansluta till nån match så säger den att den tappar kontakten med hosten, time after time...
klarat insane? jag är imponerad! men har du fått onlinespel att funka? så fort som jag försöker ansluta till nån match så säger den att den tappar kontakten med hosten, time after time...
Det är min polare som har det där... men jag vet att han spelar en hel del multiplayer online. Kolla på Gamereactor.se.
Comment