Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danny
    Medlem
    • 2004-07-04
    • 8477

Originally posted by jofawe
    ..sett en (får man säga så här?) neger vara pepparkaksgubbe i luciatåget som kom till jobbet idag, gaaaalet!
    dannesholk.se

Comment

• Dryden
      Medlem
      • 2002-08-03
      • 12245

...kört det sista från gamla lyan och samtidigt sett exets nya pojke flytta in sina prylar. Kul. Eller... nja. Har väl sett roligare saker i livet. Det bästa är ju att allt är klart nu. Äntligen!
      resebloggen # twitter # instagram

Comment

• bewern
        Medlem
        • 2002-06-10
        • 515

Varit över till mamma och personligen levererat mitt julkort. Samtidigt fick hon några överblivna julkort och julfrimärken så hon också kunde skicka några.
        Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

Gammalt djungelordspråk.

Comment

• J. Rönnberg
          Medlem
          • 2005-01-06
          • 620

...köpt en 1 klass biljett (SJ) till ett lägre pris än 2 klass. Så nu blir det 1 klass, fönster och bärbara datorn på vägen hem efter nyår.

/edit/ några nätter av sömnlöshet sätter spår i stavningen.
          Last edited by J. Rönnberg; 2006-12-13, 22:41.
          www.johnnyronnberg.se
          “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

Comment

• :stefan:
            Moderator
            • 2000-04-28
            • 8032

..inte riktigt begripit vad Rönnberg menar.

Originally posted by J. Rönnberg
            ...köp en 1 klass biljett (SJ) till ett lägre pris än 1 klass. Så nu blir det 1 klass, fönster och bärbara dator på vägen hem efter ny åt.
            fast jag åker likadant hem i jul, första klass billigare än andra och gratis internät på vägen
            My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• jofawe
              Medlem
              • 2006-03-29
              • 1329

... tvättat bilen.. för hand!
              Patric

www.bejbi.se
              | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

Comment

• adnillen
                Medlem
                • 2004-01-08
                • 147

Originally posted by Dryden
                ...kört det sista från gamla lyan och samtidigt sett exets nya pojke flytta in sina prylar. Kul. Eller... nja. Har väl sett roligare saker i livet.
                Åh, kan inte kännas alltför roligt nej.

.. varit KONSTANT hungrig hela j-vla dagen, går inte över hur mycket jag än äter. Mycket irriterande och framförallt jobbigt.
                annorlunda . jobbig . klantig . envis . sömntuta . pratglad
                vinpimplarinna . "26-27" . ringmärkt tant . yrboll . kantstött

Comment

• Danny
                  Medlem
                  • 2004-07-04
                  • 8477

Originally posted by adnillen
                  ...varit KONSTANT hungrig hela j-vla dagen, går inte över hur mycket jag än äter. Mycket irriterande och framförallt jobbigt.
                  du får la äta mat med långsamma kol och mycket protein... sedan lägga dig i soffan för att inte förbränna mer än nödvändigt
                  dannesholk.se

Comment

• Fia
                    Medlem
                    • 2004-04-17
                    • 2083

.. varit KONSTANT hungrig hela j-vla dagen, går inte över hur mycket jag än äter. Mycket irriterande och framförallt jobbigt.
                    Du är inte gravid?

Comment

• Dryden
                      Medlem
                      • 2002-08-03
                      • 12245

...tränat fotboll. Ett jävla skitpass. Märks att man varit däckad med taskig mage i två-tre dagar.

Åh, kan inte kännas alltför roligt nej.
                      Nu är jag ändå därifrån, framförallt fysiskt men också mentalt. Det som jag kan känna är hopplöst är hennes falskhet och feghet som hon uppenbarligen inte kommer ifrån men egentligen - varför ska jag bry mig? Lär inte ha mer med henne att göra så. Shit the same, som jag brukar säga.

Comment

• adnillen
                        Medlem
                        • 2004-01-08
                        • 147

Originally posted by Danny
                        du får la äta mat med långsamma kol och mycket protein... sedan lägga dig i soffan för att inte förbränna mer än nödvändigt
                        Det är ungefär det jag gjort hela dagen - men det har inte hjälpt

Originally posted by Fia
                        Du är inte gravid?
                        Haha näe, det kunde ju kanske varit så med all denna hunger, men nä!

Originally posted by Dryden
                        Nu är jag ändå därifrån, framförallt fysiskt men också mentalt. Det som jag kan känna är hopplöst är hennes falskhet och feghet som hon uppenbarligen inte kommer ifrån men egentligen - varför ska jag bry mig?
                        Bara synd att hon inte varit rak emot dig, det är väl ändå det minsta man kan begära.. Ny framtid, nya steg Dryden!

...fått lite respons på internet, både på forum o av söta vänner. Tänk så lite kan göra så mycket!!
                        ...bara två (och en halv) julklappar kvar att köpa - så skönt!
                        annorlunda . jobbig . klantig . envis . sömntuta . pratglad
                        vinpimplarinna . "26-27" . ringmärkt tant . yrboll . kantstött

Comment

• J. Rönnberg
                          Medlem
                          • 2005-01-06
                          • 620

...nu har jag även sett en solpanel åka in och ut...in och ut...in och ut si sådär 26 gånger.

Originally posted by :stefan:
                          ..inte riktigt begripit vad Rönnberg menar.
                          Problem med läsförståelsen?
                          www.johnnyronnberg.se
                          “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

Comment

• Winterlord
                            Medlem
                            • 2005-04-07
                            • 589

Först vill jag bara framföra ett stillsamt: "tam-ta-tam-ta-tam"

Idag har jag utfört en brasiliansk vaxning i ansiktet på en arbetspolare. Trodde fan ansiktet skulle lossna.
                            Vianor Trollhättan

Comment

• JoakimE
                              Medlem
                              • 2000-02-12
                              • 1190

.. sett luciaframträdande lajv för första gången på mååånga år..
                              .. varit i kyrkan för första gången på över 1½ år..
                              .. hämtat och monterat ihop diverse roliga leksaker i form av nya datorprytlar..
                              .. insett att om man måste korrigera varje rad man skriver i efterhand, då bör man gå och lägga sig..

ewenson.se - själlöst

Comment

• Dryden
                                Medlem
                                • 2002-08-03
                                • 12245

Originally posted by Winterlord
                                Idag har jag utfört en brasiliansk vaxning i ansiktet på en arbetspolare. Trodde fan ansiktet skulle lossna.
                                Okej, vad var det för vadslagning ni hade innan? För ingen kan väl gå med på det frivilligt?

adnillen:

...inte kommit in i duschen trots ett flertal försök.

Comment

Working...