...kört det sista från gamla lyan och samtidigt sett exets nya pojke flytta in sina prylar. Kul. Eller... nja. Har väl sett roligare saker i livet. Det bästa är ju att allt är klart nu. Äntligen!
Varit över till mamma och personligen levererat mitt julkort. Samtidigt fick hon några överblivna julkort och julfrimärken så hon också kunde skicka några.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
...tränat fotboll. Ett jävla skitpass. Märks att man varit däckad med taskig mage i två-tre dagar.
Originally posted by adnillen
Åh, kan inte kännas alltför roligt nej.
Nu är jag ändå därifrån, framförallt fysiskt men också mentalt. Det som jag kan känna är hopplöst är hennes falskhet och feghet som hon uppenbarligen inte kommer ifrån men egentligen - varför ska jag bry mig? Lär inte ha mer med henne att göra så. Shit the same, som jag brukar säga.
du får la äta mat med långsamma kol och mycket protein... sedan lägga dig i soffan för att inte förbränna mer än nödvändigt
Det är ungefär det jag gjort hela dagen - men det har inte hjälpt
Originally posted by Fia
Du är inte gravid?
Haha näe, det kunde ju kanske varit så med all denna hunger, men nä!
Originally posted by Dryden
Nu är jag ändå därifrån, framförallt fysiskt men också mentalt. Det som jag kan känna är hopplöst är hennes falskhet och feghet som hon uppenbarligen inte kommer ifrån men egentligen - varför ska jag bry mig?
Bara synd att hon inte varit rak emot dig, det är väl ändå det minsta man kan begära.. Ny framtid, nya steg Dryden!
...fått lite respons på internet, både på forum o av söta vänner. Tänk så lite kan göra så mycket!!
...bara två (och en halv) julklappar kvar att köpa - så skönt!
.. sett luciaframträdande lajv för första gången på mååånga år..
.. varit i kyrkan för första gången på över 1½ år..
.. hämtat och monterat ihop diverse roliga leksaker i form av nya datorprytlar..
.. insett att om man måste korrigera varje rad man skriver i efterhand, då bör man gå och lägga sig..
Comment