Jobbat
Idag har jag...
Collapse
X
-
...slängt på SVORAK-överdraget på tangentbordet, men ÅÄÖ verkar fel, hittar inte Å någonstans, något måste vara fel
...beställt biljett till Chuck Berry i Göteborg i Januari!!!
...kommit hem till mitt lilla stökiga hem...Comment
-
...fått ställa in vedklyvarpasset hos svärfar eftersom vädrets makter har låtit det ösa ner över vår geografiska position hela natten, och det håller fortfarande i sig.
För att ingen ska tro att Winterlord är rädd för lite regn och blöta så får jag väl också skriva att det var svärfar som ställde in, inte jag.
Comment
-
...löst det där nu... man var ju bara tvungen att installera en SVORAK-layout för WWindows (här). Tangentbordets hårdvaruvariant är ju amerikansk...Originally posted by Danny...slängt på SVORAK-överdraget på tangentbordet, men ÅÄÖ verkar fel, hittar inte Å någonstans, något måste vara fel
Comment
-
Ska ge mig ut och springa i vårt under bara blåsfria snöfall!
» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
70 minuters långpass i blötsnö, det känns i benen nu!
» Dagene kommer én og én, ikke i bunter.
------------------
www.rwmedia.se
www.konsertfotograf.nu
www.weddingphoto.nu
www.tandemfoto.nu
------------------Comment
-
...äntligen klarat testet med alla bokstäver i Mastermind Typing Tutor med Svorak. Nu gäller det bara att få upp hastigheten...Comment
-
märkt att min gästbok är något sjukt mycket spammad! 66 sidor med nästan bara spam!
Comment
-
...tagit itu med ovanstående problemOriginally posted by Dannymärkt att min gästbok är något sjukt mycket spammad! 66 sidor med nästan bara spam!
Comment
Oderland
Collapse

Comment