Champange ska vara torr, kall och gratis. Winston Churchill
The best computer is man, and is the only one wich can be mass-produced by unskilled labour. Werner von Braum 1912-1977
Det tyckte hela Sverige också... för typ 20 år sedan... Men visst, var så god! :-)
[edit]
Inser nu att det är ett tecken på att jag börjar bli gammal... :-(( Tänk att det är 20 år sedan jag gick på högstadiet...
Champange ska vara torr, kall och gratis. Winston Churchill
The best computer is man, and is the only one wich can be mass-produced by unskilled labour. Werner von Braum 1912-1977
... fört över en ljudbok till mp3-spelaren och upptäckte att den sorterade kapitlen helt fel så jag fick göra ett program för att döpa om alla 185 mp3-filerna så dom sorteras rätt.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
... fört över en ljudbok till mp3-spelaren och upptäckte att den sorterade kapitlen helt fel så jag fick göra ett program för att döpa om alla 185 mp3-filerna så dom sorteras rätt.
det har man råkat ut för x antal gånger... i mitt program brukar filerna sorteras fel om man drar och släpper dom, om man istället tar öppna, bläddrar och markerar dom så blir det i rätt ordning... strange...
Comment