...gått barfota.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...gått upp sjukt tidigt! kl 8 nu vaknade jag av mig själv efter att ha sovit en fem timmar ungefär... bra det, vill inte vända på dygnsrytmen sista semesterveckan...Comment
-
-
...kommit in på högskolan. Det var ju kul... nu måste jag bara bestämma mig om jag vill gå där.
...ringa jobbet.Comment
-
...ringt jobbet också. Nu är frågan ifall man ska plugga eller jobba i höst. Usch, jag gillar inte att ta såna här beslut. Jag ångrar mig alltid!
Comment
-
Ätit gröt till frukost, och det skall jag väl fortsätta med
Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.euComment
-
...fortsatt med bilen... har nu börjat måla lite och vaxa den, roligare kan man ha vill jag lova...Comment
-
...inte riktigt kunnat njuta fullt av denna dagen, det är visst en speciell dag idag:
(ensam idag)Comment
-
Jaså du Danny... och det kan du inte fixa på egen hand alltså?Originally posted by Danny...inte riktigt kunnat njuta fullt av denna dagen, det är visst en speciell dag idag:
(ensam idag)
Comment
-
det räknas inte...Originally posted by blåjeansJaså du Danny... och det kan du inte fixa på egen hand alltså?

Comment
-
Sålt min kamera så nu kan jag inte fota till "Dagens Bild" längre ;(Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.euComment
Oderland
Collapse
Comment