..köpt en blombukett till en kollega som jag skall hem till och grilla.
Idag har jag...
Collapse
X
-
Ryckte precis bort en skorpa från min ankel. Haha. Glad midsommar ja! Jävla fyllejävlar. Fyfan. Orka sova............................. euhaehhhhhhComment
-
Retuscherat en massa bilder i Photoshop. Det blir en liten beställning från Crimson snart.
Comment
-
Har varit och hälsat på mamma idag. Tyckte det var läge att komma hemifrån ett tag:
Jag bor en liten bit bort, men man blir lite skakis iallafall.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
det är VM... klart vi är låga nu när Sverige åkt utOriginally posted by Laspfunderat på vad jag är ;-) Det är nog mest eller ?
joel_joel88 skrev:
Och du, varför är du så gubbgrining jämt? Är du trött på livet eller är du bitter?
Själv har jag beställt färgpatroner, cd, dvd för över två lax! kul kul!
har också gjort en inlämningsuppgift i Elanläggning 2, samt skrivit en jobbansökan !!Last edited by Danny; 2006-06-25, 21:53.Comment
-
Byggmästare ska man vara rädda om, medan arkitekter som kan noll om lagerhantering, ritar konstiga lägenheter och genomför "små förändringar" två dagar innan ett utskick som resulterar i total omprojektering av ett helt hus borde avlägsnas.Originally posted by LaspFunderat sedan igår, varför det skall vara skottpengar på arkitekter? Byggmästare OK.www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Vaknat upp igen. Det är ett under att jag varje morgon så här långt har vaknat över huvud taget. Snart är det jobb igen...Comment
Oderland
Collapse
)

Comment