... planterat om en massa plantor, grillat med familjen och blivit en aning solbränd. Solen är verkligen stark nu!
Idag har jag...
Collapse
X
-
Tagit en powernapp mellan 17 - 23:27 undra hur natten bli!Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.euComment
-
Comment
-
Originally posted by Lizard KingSjodahl: Jag tog den mellan 15 och 22.
visst är det härligt
Mobiloperatörer är pinsamma! | maxsurf.euComment
-
Jo, nackdelen är att man sitter uppe nu bara.Mistook for aspiring third world poster childrenComment
-
-
Det innehåller faktiskt ett program för redigering av bilder.Originally posted by Danny[citat=aasah]Tvättat, strukit, dammat av utemöbler och äntligen börjat fatta hur man kan använda Corel Draw för att förbättra foton! Bättre sent än aldrig... [/citat]Corel Draw låter som fel program för att hålla på med foton?!
Och ingen har påståt att min dator innehåller några moderna program...
Vaknat med huvudvärk.
Comment
-
-
Kommit hem till mitt lilla hem som jag inte sett sedan i fredags morse, varit på Sthlmsweekend hos en härlig flicka. Vi var och såg tusenbröder (väldigt bra). Låg i en park och solade också, första shortsdagen i år! Totalt underbart! Hela dagen och sent in på kvällen! Sedan var vi på skivmässa där jag brände en hel del pengar. Hade med mig gott om pengar tyckte jag, 4 stora lappar. Men det blev endast 5 kronor kvar efter den helgen!
...jaja... nu jävlar ska det lyssnas på vinyl här!!
Comment
-
...käkat glass på fikat ute i den sköna solen
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
Oderland
Collapse

Comment