.. Plockat upp .NET bollen igen efter sisådär 4 år pga migrerad site hos Binero :/
.. Klurat en hel del och lyckats lösa en del av problematiken som uppstått.
.. Surat lite över att jag alltid känner mig så ansvarig för andras bekymmer.
.. Funderat på om jag ska maila Binero och syrligt säga att de kan strunta i att svara på frågorna. Eftersom hela deras .NET styrka verkar vara borta i veckor och svar uteblir..
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
...åkt kollektivt till Ammarnäs
...deltagit i funktionärsmötet (fotograf) inför Kungsledenrännet (skate Hemavan - Ammarnäs, 80 km)
...fått ut en snitsig väst samt flagga att fästa på snöskotern
...fixat så en extra bensindunk finns på strategiskt ställe så jag kan tanka upp fruns törstiga Lynx, alternativt min något mindre törstiga Ski-Doo, nånstans halvvägs under tävlingen
...letat fram Bruce Springsteens livebox på Spotify
...tagit en öl medan jag om flashat om telefonen, lyssnat på ovanstående och
...tävlingseldat i kamninen
Poteta, är det en bastu?
Originally posted by spango
Människor är som datorer, fast långsammare, påhittigare och gjorda av kött.
...fått semesterveckorna jag ansökt om beviljade. Fyra fina sommarveckor ska det blir, så sparar jag de resterande 17 dagarna till något annat roligt tillfälle.
..som vanligt suttit på kapitalistiska McD och läst borgerliga Expressen när rödluvorna traskade förbi och trodde att de kan förändra nåt genom att vifta med plakat och vara i vägen för trafiken.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Comment