...dragit årets första dag i Åre. Inte optimalt väder men skönt att åka några timmar.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...varit på Stockholms stadsarkiv och släktforskat på gamla släktingar. Sett allt från välskrivna dokument till dj..la kråkfötter. Är lite trött i ögonen.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
.. Kopplat bort lampan i gamla duschen och sett att jorden inte var inkopplad
.. Kopplat in jord och då inte fått igång lampan
.. Insett att jag måste gå igenom all el i källaren innan vi säljer
.. Isolerat rör och rensat ur det sista från bastun
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
..väntat halva dan.
.. till slut kört närmare tolv mil för att komma till en polares hyrda garage ute på vischan utanför Uppsala.
..bytt handbromswire och fått den att fungera hyfsat iaf, får nog byta justeringsmekanism på högersidan, vänstern bytte jag förra året.
..äntligen kommit hem, det blir inte kul att vara på jobbet klockan sju...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
Det var mycket du hann med på 2 timmar och 44 minuter. Själv har jag hittills idag sovit, vaknat (tror jag) och märkt att det är riktigt kallt ute. Det är kanske därför tomteluvorna fortfarande är kvar på postikonerna (det man hittar under textrutan om man klickar på Gå till avancerad)...väntat halva dan.
.. till slut kört närmare tolv mil för att komma till en polares hyrda garage ute på vischan utanför Uppsala.
..bytt handbromswire och fått den att fungera hyfsat iaf, får nog byta justeringsmekanism på högersidan, vänstern bytte jag förra året.
..äntligen kommit hem, det blir inte kul att vara på jobbet klockan sju...
Comment
-
..varit alldeles för nära att bli en siffra i statistiken när det bara släppte i en mjuk och fin sväng på Bergslagsvägen.
..upptäckt att det inte alls är trevligt att stå med nosen åt fel håll och se bilar komma mot mig - som har lika svårt som jag själv att manövrera i halkan...
..fått ordning på handbromsen innan dess, alltid nåt.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
..tvättat bilen, som jag gör max 2 ggr/år. Valde givetvis årets kallaste (?) dag, men har smort in dörrlister med silikon och gillar ju att leva nära katastrofen.Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
-
Jag tvättade min förra veckan när det var -10°C ute. Körde ner den till ett garage på stan och håvade upp 90 spänn. Hämtade morgonen därpå, 14°C sa tempen i bilen och ja, den var rätt torr faktiskt. Lätt värt pengarna. Varför jag nu måste tvätta bilen mitt i vintern.
Comment
-
.. Varit på bio med familjen
.. Fixat lite i källaren. Anser nu väggbygget klart.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...hyvlad av mig toppen av vänstra tummen med osthyveln.Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBookComment
Oderland
Collapse
Comment