....
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
(Eller igår, snarare)
.. Fått ganska mycket besök på min flickr-sida efter att en liten sak jag byggde för några år sen fått uppmärksamhet.
http://www.diyphotography.net/ikea-c...ght-ring-flash Hehe.. KUL!
Comment
-
..kört 53 mil.
..fått bilen underkänd i Norrköping - typiskt att den ene besiktningsgubben ville släppa igenom bromsrören med en bra-att-veta men den andre skulle prompt sätta tvåa på bägge sidor...
..käkat kebab på Campino i Jönköping.
..checkat in på Siestafestivalen och hämtat armbandet.
..checkat in på vandrarhemmet P2 och insupit doften av kasern.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...köpt två stora smarriga tårtor på Ica Maxi och bjudit på jobbet. En var en sverige-marsipan, blåbär med gul/blå marsipan! Coolt!
...jobbat sista dagen på jobbet...
...smällt min helikopter, det var t om så ett batteri skadades
...beställt nya batterier, "råkade" få med ett Jetflygplan i beställningen! Coolt!!!Comment
-
...lust att slå sönder något!!
...gick upp tidigt som f-n för att köra morgonträning, åker två mil men hittar ingen P-plats, när jag till slut hittat är jag lite sen och då får man inte komma på passet, vet jag. Så det var bara att åka hem... bokade in ett nytt pass kl 15
...åker ner två mil till till stan och går diverse ärenden, stressigt. Sumpar VISA-kortet och kan inte betala för sushin jag beställde...
...åker två mil igen ner till 15-passet men då visar det sig att det är inställt. Jag hade fått meddelande på telefonen men inte sett det. F--k!!!! bara att åka hem igen....
...så nu sitter jag här och halva dagen har gått åt till att fucka upp allt bara!!!
vissa dagar önskar man att man inte vaknade
jaja, bara bryta ihop och gå vidare, nu ska jag bygga helikopter, hejdå
Comment
-
.... Vaknat upp hemma efter att jag kommit hem från tre veckors semester igår. Kändes så där.
.... Sett att jag inte behöver vara avundsjuk på Danny.
.... Upptäckt att senaste IE inte visar sidan från DLinks webbgränsnitt på samma sätt som förra utgåvan av IE. Letat i timmar och inte fattat varför jag inte kunde se vilka enheter som var uppkopplade mot routern. Chrome löste problemet och printerservern är igång igen.
Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan.
Walt DisneyComment
-
..ankommit presscentret på Siesta!festivalen, sparkat igång Spotify och börjat lyssna in mig på dagens artister på att recensera-listan: Ane Brun, Looptroop Rockers och Imperial State Electric. Lagom blandning.
-
Comment
-
Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Comment
-
Såhär -> http://www.musicstage.se/index.php?o...2011&Itemid=79
..sett, skrivit och publicerat (nåja, strax iaf) min sista recension för året!
..planerat en tupplur inför nattens körning Hässleholm-Stockholm...
-
...ok, har sett henne två ggr, riktigt bra
...idag har jag äntligen byggt klart min nya helikopter! kul kul! kolla:
Comment
-
..vaknat till liv efter nattens sträckkörning Hässleholm-Stockholm. Ganska tomt på E4 natt mot söndag under en långhelg.
..märkt att jag känner mig allmänt risig, jag ska väl inte bli sjuk igen?
Oderland
Collapse
Comment