Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...varit ute på flygfältet och haft städ/fixardag. Korvgrillning och grejjer också, nice! Sommarväder idag med ju!
...kraschat min stackars helikopter igen! Inte mitt fel den här gången dock.
...invigt balkongen! Åt just middag där. Nu har jag öppnat balkongdörren och kommit på att jag kan sitta vid datorn här i datorhörnan och sola!! Inte dumt inte, fast jag ser ju inte så bra
Comment
-
... Försökt deklarera
... Svurit över e-legetimation på kort och IE 9
... Avinstallerat IE 9
... Lyckats deklareraSo long and thanks for the fish.
Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!Comment
-
har jag konstaterat att Östersjön inte är speciellt varm än. Hela två grader i vattnet.
Har även konstaterat att min videokamera inte gillar dessa två grader särskilt länge.
.. hunnit med en bild till veckans tema på fotosöndag "smal"
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...beställt en Garmin Forerunner 305 Träningsklocka
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
Comment
-
Fast jag ska erkänna att jag "badar" med kläder på och blir inte blöt mer än runt huvudet
Även om det blir kallt efter 30minuter under ytan. Så är jag torr och återfår värmen skapligt snabbt när jag kommer ut vattnet
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Strosat runt inne på Fredriksdal och kollat in inspelningen av den Tysk-svenska produktionen av "Nils Holgersson" Men Lasp är inte med på bild!
Last edited by Lasp; 2011-04-19, 20:04.Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment