Idag har jag...
Collapse
X
-
...ja, u bet! Nu har jag beställt en ny annan helikopter! Får man inte delar till den befintliga är det väl lika bra att köpa ny va!?Originally posted by Danny...inte fått några delar idag heller, men nu är det skitsamma.
Comment
-
...sett att det blivit lite konstigt när jag postade igårkväll. Ta gärna bort de överflödiga inläggen. Jag kom aldrig till sidan igen, det verkade aldrig som det ens gick att posta. Provade flera ggr med samma resultat.Comment
-
...läst en artikel som verkar intyga att jag valt rätt bransch:
Comment
-
...lyckats få kortslutning i elkabeln till min laptop. Här var det blixt, dunder och rök.
...vilket resulterade i att nån propp eller två gick på jobbet.
...vilket ledde att ett antal datorer (inklusive en server och en bokföringsdator) i huset gick ner.
Slutsats:
Efter lite proppbyten fick vi igång alla datorer.
Min dator klarade sig, det var sladden mellan vägguttaget och transformatorn som gick. Gick omkring med en liten konstig känsla i magen ett tag men det löste sig. Alla var glada och jobbet bjöd på en ny kabel gratis.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
Server utan ups! Ajabaja!!...lyckats få kortslutning i elkabeln till min laptop. Här var det blixt, dunder och rök.
...vilket resulterade i att nån propp eller två gick på jobbet.
...vilket ledde att ett antal datorer (inklusive en server och en bokföringsdator) i huset gick ner.
Slutsats:
Efter lite proppbyten fick vi igång alla datorer.
Min dator klarade sig, det var sladden mellan vägguttaget och transformatorn som gick. Gick omkring med en liten konstig känsla i magen ett tag men det löste sig. Alla var glada och jobbet bjöd på en ny kabel gratis.

.. lekt lite med nya prylarna från Kaffebrus
.. insett att det kommer ta tid innan jag blir frisk. Förkylningen har återhämtat sig och näsan rinner hela tiden.
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
..... Lyssnat på http://www.tv4play.se/noje/sa_mycket...ideoid=1103497 för femtielfte gången. Helt såld på artisten och tolkningen.
Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan.
Walt DisneyComment
-
-
... kört bil i fem timmar.
... haft möte tre timmar för att speca en ny virtuell filserver och två servrar till en renderingsfarm.
... kollat in server rummet. Såg ok ut.
... stannat vid Statoil Skövde för att köpa kaffe och upptäckt att jag tappat körkort, två visa kort mm. Inte bra.
... kört bil fem timmar hem igen.
... kommit hem lagom för att säga godnatt till grabben.
/red
... Glömt säga grattis till Madeleine. Grattis!!
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
-
Oderland
Collapse

Det fanns inget kundkritiskt.
Comment