...sett att b242569 tyvärr åter är tillbaka med sina sinnessjuka inlägg om forumfunktionerna och förstör tråd efter tråd med anvisningar till olika medlemmar.
Idag har jag...
Collapse
X
-
Med vänlig hälsning från
Danne
------
Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
Våga Vägra
FaceBook -
...Idag var jag och spanade in fyra olika slott här omkring. Rockelstad, Sparreholm, Gripsholm och Tullgarn. Var i Mariefred och njöt av sommarvärmen också, finns ett ångtåg där! Sedan var jag i Trosa på bilträff också, där fanns veteransegelbåtar i massor just nu! kolla foton
kopierade texten, var lite latComment
-
...postat en jobbansökan i en gul låda. Varför inte epost???? när företaget i sig strävar mot en bättre värld utan bensin/diesel/etanol o allt vad hans mormor heter.Comment
-
jag har ansökt en del på sistone och det var EN firma utanför Gävle som bara accepterade post! Det kanske är så där omkring, det duger bara med riktiga grejjer
Comment
-
...sett polaren hoppa tandemhopp - från helikopter och 2500 meter. Coolt!
...blivit ytterligare lite sugen på att börja hoppa. På riktigt.
...spelat match.
...förlorat på ett skitmål i 87
.
...knäckt en öl i bilen på vägen hem.
...påbörjat matlagning - dött djur!
...planerat balkonghäng, öl och skitsnack på polarens balkong.Comment
-
..vaknat mindre bakis än jag fruktade.
..nästan omgående begett mig iväg mot Stora Skuggan och Sonisphere.
..spenderat en timme i kön till pressincheckningen. Organisation? Knappast.
..sett en hel hög bra konserter.
..upplevt nya nivåer inom lera och blöta. Jösses.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...upplevt samma nivåer lera som kolonsteffe på Sonisphere. Stack till jobbet efter Stooges för att byta om till Maiden. Telefonen lade ner också
...men jag håller på att tvätta skorna och tumla telefonen nu
...kolla foton
Comment
-
...fått glåpord efter mig från polarens grannes balkong. Sammanträffande? Vetifan när de börjar med "Öööh, jag har en kass telefon här, jag kan kasta ner den. iPhone SUUUGER!!!". Eh. Kände jag dem? Inte så vitt jag vet. Märkligt sammanträffande? En aning?!
...hängt på polarens balkong.
...druckit öl.
...drickit fis-öl. Det både luktade och smakade fis. Carlsberg, en dålig skeppning?Comment
-
... snart testat hur snabbt det går att svara i denna tråd.Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
-
En gång till...Gameboy Genius - Foto: Gatukonst och elektronikporr
Internklippning:
1) Snaggning av fångar.
2) Klippning frisörer emellan.Comment
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
Oderland
Collapse
Comment