Towel Day

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sharkie
    Medlem
    • 2003-10-09
    • 865

    #31
    Bild nummer 3 i hypatias senaste inlägg... observera killen med ryggen mot kameran i bakgrunden, observera den gulaktiga fläcken/pölen brevid, observera sen att han drar upp byxorna...?

    Är det bara jag som har en dålig fantasi?
    /Sharkey

    StoffesFoto.se - Mina bilder, inte dina!

    Comment

    • Erik Juhlin
      Medlem
      • 2000-05-27
      • 7625

      #32
      Känner igen stället nu när jag ser fotot Hypatia tagit på Theon. Har varit med i en del skejtfilmer...
      /Erik
      "My love for you is like a truck, BERSERKER"
      "Would you like some making f**k, BERSERKER"

      Comment

      • @nders
        Moderator
        Marsvin
        • 2000-06-30
        • 26914

        #33
        [citat=Impact]Det kom också två små grabbar och hjälpte till med kubbkastningen. Det var skönt att inte behöva vara minst.[/citat]Jag är inte helt säker på att de var yngre än du.

        Eller var det storleken du syftade på? I så fall så...
        @aviddevguy

        Comment

        • J. Rönnberg
          Medlem
          • 2005-01-06
          • 620

          #34
          Re: Towel Day med wF

          [citat=Theon]Om ni undrar över hur det gick i kubb så är det hemligstämplat [/citat]

          Det viktigaste var att undertecknad, Impact och bewern vann finalen och således är wF-mästare .
          www.johnnyronnberg.se
          “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

          Comment

          • Impact
            Medlem
            • 2004-09-03
            • 606

            #35
            Re: Re: Towel Day med wF

            [citat=J. Rönnberg][citat=Theon]Om ni undrar över hur det gick i kubb så är det hemligstämplat [/citat]

            Det viktigaste var att undertecknad, Impact och bewern vann finalen och således är wF-mästare . [/citat]Precis!



            Malta!
            Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

            Comment

            • @nders
              Moderator
              Marsvin
              • 2000-06-30
              • 26914

              #36
              Äh, trams! =)
              @aviddevguy

              Comment

              • m_soderlund
                Medlem
                • 2002-09-18
                • 4733

                #37
                Faaan vad trevligt ni verkade ha det då. I mina kvarter också. på er!

                Hehe.

                Comment

                Working...