Towel Day

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OlleBoop
    Medlem
    • 2000-02-21
    • 1432

    #1

    Towel Day

    Yo!
    Iförd Towel Day-tröja & handduk kom jag till jobbet i morse för att mötas av ett "är det städdag idag?" med hänvisning till handduken.

    Nån mer som styrt ut sig dagen till ära?
    Originally posted by spango
    Människor är som datorer, fast långsammare, påhittigare och gjorda av kött.
  • @nders
    Moderator
    Marsvin
    • 2000-06-30
    • 26914

    #2
    Towel Day-tröja är på, och frågor har kommit. Dock har jag inte min handduk på mig än. Den kommer upp på eftermiddagen.

    Ska vi försöka fixa lite fotografier också?
    @aviddevguy

    Comment

    • Theon
      Medlem
      • 2002-01-19
      • 1567

      #3
      http://www.webforum.nu/showthread.ph...60#post1048560

      Det kan bli bildvisning från manifestationen som börjar om 6 timmar och 46 minuter
      Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

      Comment

      • :stefan:
        Moderator
        • 2000-04-28
        • 8032

        #4
        Towel Day-tröja är på, dock har jag inte kommit utanför dörren än.

        Kamera är med och begivenheten ska förevigas som vanligt.
        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

        Comment

        • Fader
          Medlem
          • 2005-05-18
          • 49

          #5
          Kan någon berätta vad det är frågan om?

          Comment

          • Bire
            Medlem
            • 1999-12-22
            • 6030

            #6
            [citat=Fader]Kan någon berätta vad det är frågan om? [/citat] 42...
            www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

            Comment

            • bewern
              Medlem
              • 2002-06-10
              • 515

              #7
              Är på jobbet med Towel-day t-shirt är på, och handduk är med.
              Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

              Gammalt djungelordspråk.

              Comment

              • Axel
                Medlem
                • 2000-08-09
                • 1194

                #8
                Äh. Glömde det. Får väl ha handduk på labben i eftermiddag kanske.. Eller inte.
                Axel Veibäck - AxelWeb

                Comment

                • bewern
                  Medlem
                  • 2002-06-10
                  • 515

                  #9
                  [citat=Fader]Kan någon berätta vad det är frågan om? [/citat]
                  Läs: http://www.towelday.kojv.net/swedish.html och sanningen ska uppenbaras.
                  Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.

                  Gammalt djungelordspråk.

                  Comment

                  • pimme
                    Medlem
                    • 2001-09-11
                    • 553

                    #10
                    Tröjan är på och handduk medtages såfort jag lämnar lägenheten.
                    [citat]Iteration är vackert men rekursion är gudomligt![/citat]

                    Comment

                    • OlleBoop
                      Medlem
                      • 2000-02-21
                      • 1432

                      #11
                      Uppdaterad status: Handdukslös efter lunch pga utrymmesbrist under skinnställ, dock fortfarande i t-shirt.
                      Originally posted by spango
                      Människor är som datorer, fast långsammare, påhittigare och gjorda av kött.

                      Comment

                      • Theon
                        Medlem
                        • 2002-01-19
                        • 1567

                        #12
                        http://www.towelday.kojv.net/swedish.html
                        Citat "Du, har du brämat den där snablade Douglas Adams?"



                        red/en försmak av den nya filmen
                        Last edited by Theon; 2005-05-25, 13:29.
                        Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                        Comment

                        • Impact
                          Medlem
                          • 2004-09-03
                          • 606

                          #13
                          Jag har på mig en handduk. Såg tom en till som hade det idag på skolan. Vi hälsade på varandra
                          Ordning håller endast den som är för lat för att leta.

                          Comment

                          • Mr. N.
                            Moderator
                            • 2002-09-23
                            • 3794

                            #14
                            Fladdrigt att cykla med handduk.
                            Attached Files
                            Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
                            Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-blogg

                            Comment

                            • Theon
                              Medlem
                              • 2002-01-19
                              • 1567

                              #15
                              Towel Day med wF

                              Observatorielundens besökare fick denna vackra försommarkväll njuta av glada handduksbärare. Om ni undrar över hur det gick i kubb så är det hemligstämplat
                              Attached Files
                              Last edited by Theon; 2006-05-25, 16:02.
                              Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från början

                              Comment

                              Working...