Lägenheten ligger bara några minuters promenad från Bath Spa station, lätt att hitta. Lägenheten var ljus och fin samt väldigt fräsch. Allt finns inom fem minuters gångavstånd från lägenheten. Livsmedelsaffärer, snabbmat, Pubar, restauranger samt sevärdheter. Bil behövs inte och cykel kan hyras på green park station för cykelturer på cykelvägar i närområdet. Den trevliga hyresvärdinnan hjälper gärna till med tips. Dock kan trafiken på gatan utanför upplevas som störande. Jag kan varmt rekommendera denna lägenhet och Bath.
ctrl+V - leken
Collapse
X
-
Däri ligger skillnaden. Valfrihet är ett privilegium, och det förstår man när man lyssnar till ”Kluvet land” och ser på ”Korrespondenterna”.
I slutet av ”Korrespondenterna” sa Lena Scherman: ”Måste vi vänja oss vid en annan verklighet, fokusera på andra värden i livet, nu när Europa krisar och framtiden ser så mörk ut?”
Jag funderar på hennes ord, och på Emil Bergström som sa att man bara är ung en gång.
Jag håller med: livet är kort och då är jag hellre lycklig än rik.
Men hur gör man när så mycket i samhället är baserat på att man ska ha en inkomst och jobb?
Det är ett dilemma väl värd att fortsätta skildra.Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment