ctrl+V - leken
Collapse
X
-
-
<fieldset>
<legend><b>Lägg till nyhet</b></legend>
<form method="post" action="admin.asp?target=publiceraNyhet" name="nyhet">
<p><label for="Rubrik">Rubrik:</label> <input name="rubrik"></p>
<p><label for="Inlägg">Inlägg:</label><br>
<textarea id="inlagg" name="inlagg" class="widgEditor nothing"></textarea></p>
<p><INPUT type="submit" value="Publicera"></p>
</form>
</fieldset>Comment
-
-
-
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
-
Igår så var jag, Bern och Maod nere på Down Town och käkade, Maod skulle upp tidigt idag och brottas så han gick hem rätt tidigt igår men jag och Bern satt kvar. När vi skulle betala så funkade inget av våra bankkort, Bern cyklade till uttagsautomaten men den tog inte ens emot hans kort och sa tekniskt fel när han provade med mitt. Som tur är så har vi ju varit där och käkat rätt många gånger nu på senare tid så dom sa att det var lugnt, vi kunde komma in och betala en annan dag. Kvällen fortsatte med livemusik och massor av folk, jag minglade bl.a. med Karin ifrån Sonic Syndicate
Så idag loggade jag in på internetbanken för att se om mitt kort var spärrat, det var det inte men jag såg att siffrorna var fel. Jag kollade min posthög och hittade ett brev ifrån banken som hade kommit i fredags, där stod det att dom hade spärrat mitt kort pga. att det sannolikt hade hamnat i orätta händer. Uppgifterna på internetbanken gäller alltså mitt nya kort som kommer om 4-5 dagar. Det var ju ren tur att man hade lite kontanter i plånboken annars hade man ju inte kunnat handla alls idag. Imorrn får jag ringa banken och fråga varför dom tror att mitt kort är i orätta händer...Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
Oderland
Collapse

Comment