Nåra cm längre.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LeonL
    Medlem
    • 2002-12-13
    • 3175

[citat=okaydesign]Dryden du är ju lixom en tjej, vilket kan vara ganska normalt att vara runt i din längd[/citat]Ursäkta om jag är sen, men ROFLOL!

Comment

• Qimen
      Medlem
      • 2001-06-29
      • 3568

[citat=Dryden]Jag är 164cm och bryr mig föga över min längd. I det horisontala läget är vi alla lika långa. [/citat]OMG till och med jag är längre än dig.

[citat]Dryden du är ju lixom en tjej, vilket kan vara ganska normalt att vara runt i din längd[/citat]Dagens!

Comment

• altack
        Medlem
        • 2004-02-23
        • 830

[citat=caze][citat=okaydesign]174 är ju medel för svenska män.. Men fan jag hade tänkt mig 1.90 biff så jag kan spöa upp folk i burger king kön. Ujja vilken känsla, [/citat] Behöver du inte! Du får respekt utan att ta till våld om du är 190cm [/citat]Om det inte funkar kan du ju pröva med en tröja som det står 13 på
        //Martin

Comment

• obelix
          Medlem
          • 2002-09-14
          • 3722

[citat=caze][citat=okaydesign]174 är ju medel för svenska män.. Men fan jag hade tänkt mig 1.90 biff så jag kan spöa upp folk i burger king kön. Ujja vilken känsla, [/citat] Behöver du inte! Du får respekt utan att ta till våld om du är 190cm [/citat]
          Så länge man inte är byggd som en tandpetare ja...
          Don't Pee on My Leg and Tell Me It's Raining

Comment

• magnusfeldth
            Medlem
            • 2003-01-02
            • 2442

Varför vill du bli längre? Får du inte åka loopen eller?

Vill du verkligen bli längre så kan jag fixa den där benoperationen. Ingen fara, jag såg det oå en film, och dessutom tittade jag mycket på Chicago Hope när jag var ung. Jag har en såg som är ganska vass och brorsan har ett välfyllt garage med tänger som jag säkert får låna. Jag kan garantera att kostnaden blir låg... du måste bara skriva under några ansvarsbefriande kontrakt först...

Avslutar med några visdomsord. Det är inte hur lång man är som är viktigt. Det är hur lång "den" är.
            Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
            eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!

Comment

• frankof
              Medlem
              • 2001-01-29
              • 4275

[citat=PersianBulldog]Det viktiga är, enligt mig, inte hur lång man är utan proportionerna i helhet. Om Dryden nu är 164 lång, och kanske har en vikt som passar till den längden kan det se mycket bättre ut än en som är 190 men som väger mindre..

Det jag tycker alla bör göra är att kolla sitt BMI värde. Om värdet är korrekt beroende på kön och livsstil ska man vara glad och nöjd. [/citat]
              Kom inte dragande med BMI, det är ett trubbigt skitverktyg utan funktion på individnivå, det duger bara till att skrämma upp ovetande personer med och att jämnföra större grupper.

ps. *asg* åt dryden
              pps: mät längden liggande så tjänar du någon cm
              /frankof
              Beta tester: http://www.americasarmy.com/
              Global moderator: http://aaotracker.com/

Comment

• obelix
                Medlem
                • 2002-09-14
                • 3722

[citat=PersianBulldog]Det viktiga är, enligt mig, inte hur lång man är utan proportionerna i helhet. Om Dryden nu är 164 lång, och kanske har en vikt som passar till den längden kan det se mycket bättre ut än en som är 190 men som väger mindre..

Det jag tycker alla bör göra är att kolla sitt BMI värde. Om värdet är korrekt beroende på kön och livsstil ska man vara glad och nöjd. [/citat]
                Bmi är inget man ska ta på blodigt allvar...

Det viktigaste är att man har en vikt man trivs och kan leva med...
                Don't Pee on My Leg and Tell Me It's Raining

Comment

• LeonL
                  Medlem
                  • 2002-12-13
                  • 3175

Alltså... jag fattar inte. Hur kan man "tjäna några cm" genom att mäta sig liggandes? Man är ju lika lång ändå, och rent teoretiskt sett så borde man ju "tjäna några cm" om man mäter sig själv ståendes i stället för liggandes. *trög*

Comment

• frankof
                    Medlem
                    • 2001-01-29
                    • 4275

Ryggraden komprimeras lite när man står upp (över tid)
                    /frankof
                    Beta tester: http://www.americasarmy.com/
                    Global moderator: http://aaotracker.com/

Comment

• altack
                      Medlem
                      • 2004-02-23
                      • 830

Och magnusfeldth tar ned tråden på så låg nivå att jag kan känna mullvadarna bita mig i stortån.

Jag förstår inte varför det är så viktigt att vara lång - de sju dvärgarna är ju t.ex. kända över hela världen
                      //Martin

Comment

• Mr. N.
                        Moderator
                        • 2002-09-23
                        • 3794

Du är längre på morgonen också, man säckar ihop under dan.
                        Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
                        Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-blogg

Comment

• magnusfeldth
                          Medlem
                          • 2003-01-02
                          • 2442

[citat=altack]Och magnusfeldth tar ned tråden på så låg nivå att jag kan känna mullvadarna bita mig i stortån. [/citat]Well, I try to do my best, sir!
                          Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
                          eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!

Comment

• LeonL
                            Medlem
                            • 2002-12-13
                            • 3175

[citat=frankof]Ryggraden komprimeras lite när man står upp (över tid) [/citat]Funkar inte för mig, för jag har scolios!

Comment

• Rufus
                              Medlem
                              • 2004-03-18
                              • 312

[citat=okaydesign]174 är ju medel för svenska män.. Men fan jag hade tänkt mig 1.90 biff så jag kan spöa upp folk i burger king kön. Ujja vilken känsla, [/citat]Varför gå till Burger King när det finns McDonalds?

Comment

• altack
                                Medlem
                                • 2004-02-23
                                • 830

[citat=Rufus][citat=okaydesign]174 är ju medel för svenska män.. Men fan jag hade tänkt mig 1.90 biff så jag kan spöa upp folk i burger king kön. Ujja vilken känsla, [/citat]Varför gå till Burger King när det finns McDonalds? [/citat]Vet du inte det? Burger king är dyrare, det ger ju högre status att äta där
                                //Martin

Comment

Working...