Tips för skäggiga herrar & damer: Bra, billiga rakhyvlar!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danne V
    Medlem
    • 2006-08-02
    • 7685

Tips för skäggiga herrar & damer: Bra, billiga rakhyvlar!

De senaste 10-15 åren har ju Gillette mer eller mindre haft monopol på våtrakningsgrejer och gjort som dom velat. Extrablad är svindyra, och när dom kommer ut med en ny rakhyvelmodell så har dom plockat bort extrablad till äldre modeller så att man tvingats att uppgradera.

Häromdagen var jag på Lidl, såg rakhyvlar för 50-60 spänn (med 40 extrablad inkluderade) och tänkte "vafan, värt att testa".

Funkar utmärkt!
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook
  • civilpolisen
    Medlem
    • 2009-12-10
    • 816

Svenska affärer är inte sunda...

Var det inte nåt bråk för några år sedan med Gilette...!? Någon form av bojkott...??

Det finns ju bara tre affärer i Sverige. ICA, Konsum och ... dom som äger Willys med flera, vad dom nu heter.

Även Scan kör värsta maffiametoderna för att hålla butikernas priser uppe och undvika andra märken eller konkurrens...

Sen finns Lidl och Netto som i alla fall bidrar till mångfalden!!
    Jag handlar gärna på Lidl. Har aldrig varit inne på en Netto-butik, men det kanske går över...!?

(Där jag bor finns en lokal kedja som bara har sex-sju butiker i vårt område. Jag handlar där. Primärt för att butiken ligger 100 meter från mitt kontor... Angränsande tomt...)
    - Vad hette La Liga då det begav sig?
    - Då Liga.

Comment

Working...