Var bokar man reklamplats! Maila mig pris, kontonummer och andra uppgifter så ordnar jag en Logotype med textblaffa. www.MaxiMarketing.se
Så en minigräsmatta
Collapse
X
-
Jag ska göra det mesta för att projektet inte ska rinna ut utan motsvara alla era förväntningar. Den är tråden blev ju oväntad välbesökt, kul att det finns "intresse" för nördigheterna.
Det blir besök hos Granngården och Rusta om en stund, som enligt ryktet ska ha Nelson-fröna som kan passa för mitt ändamål.
Reklamplatsofferter kommer att skickas till de som önskar.

Projektet ska förövrigt tidigareläggas om det finns möjlighet, en miniinvigning kan vara aktuell redan till 21 maj då Champions League-finalen spelas i Moskva.Comment
-
Sådärja.
Granngården hade inget av intresse och min idé var hon nog innerst inne inte ens imponerad av. Andra toner på Plantskolan utanför stan som gärna tipsade om både egna frösorter, jord och även att jag skulle dra till golfklubben på Frösön och snällt be om både frö och sandblandning (som green-gräset tydligen växer på).
Jag köpte i alla fall dekorationsgräs och lite jord för att testså en liten yta (vilket jag nu gjort). Om tio dagar vet jag om det är way to go, men innan det tänkte jag åka till golfklubben då jag mer tror att de har vad jag är ute efter. Frågan är bara hur greengräs växer inomhus. Det återstår att se.Comment
-
Bilder på testfröna får det bli i morgon, nu ska jag iväg på fest och de ska få ligga till sig lite på egen hand under natten medan jag göder mig själv med diverse vätska (trots att jag slutat växa för längesen, jag gör det mest för att inte känna mig vissen och hängig).
Comment
-
Jag kör dekorationsgräs, med en aning skeptism i grund och botten men billigt att testa med. Egentligen ville jag ju ha deras (Nelsons) greenlösning men Plantskolan hade bara paket för 50-55m² för ett antal hundringar och det kändes lite i överkant. Jag menar, lyan är på 53m².Originally posted by FiaVilken/vilka grässorter är det? (Alltså inte "greengräs" utan gissningsvis någon slags svingel, ven, gröe eller liknande.)
Comment
-
Och vilken grässort består dekorationsgräset av då?Originally posted by DrydenJag kör dekorationsgräs, med en aning skeptism i grund och botten men billigt att testa med. Egentligen ville jag ju ha deras (Nelsons) greenlösning men Plantskolan hade bara paket för 50-55m² för ett antal hundringar och det kändes lite i överkant. Jag menar, lyan är på 53m².
Comment
-
tror det blir en handjagare, en trött dryden med nätbrynja och en cigg i käften som sår där och vattnar tidigt på morgonen.Originally posted by :stefan:Jag ser fram emot konstruktionen på bevattningssystemet, förväntar mig popupspridare!
Don't Pee on My Leg and Tell Me It's RainingComment
-
Du kan ju odla potatis på de 3m² som inte gräset räcker till.Originally posted by DrydenPlantskolan hade bara paket för 50-55m² för ett antal hundringar och det kändes lite i överkant. Jag menar, lyan är på 53m².
// Nicro
En dator gör att du kan slösa bort tiden på ett effektivt sätt.
www.nicrobild.se www.nicro.seComment
Oderland
Collapse

För mitt skatemärke!
Comment