Lokförarutbildning!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • magnusp
    Medlem
    • 2007-11-02
    • 35

    #91
    Jag har även sökt på ky i Hallsberg där jag bor..

    Comment

    • magnusp
      Medlem
      • 2007-11-02
      • 35

      #92
      Hoppas på svar från någon kunnig
      I övrigt har jag bra syn (med glasögon) och har utmärkt färgseende sist jag kollade
      Det är ju bara det här med testerna undrar hur svåra dom är om det är lättare grejor eller sånna svåra som på mensas sida,provade dessa och klarade mej hyffsa med anntar att urvalstesten är lite lättare!? Hoppas jag
      Svara någon.
      Mvh Magnus

      Comment

      • Maggiie
        Medlem
        • 2007-11-01
        • 49

        #93
        De har beskrivit lite om hur testerna går till , i några tidigare inlägg här. De ska inte vara så svårt som proven som mensa gör Men lite klurigt blir det allt!

        Comment

        • magnusp
          Medlem
          • 2007-11-02
          • 35

          #94
          Nä kan tro det men man får väl utgå i från att det blir svårt så är man lite mer förberedd

          Comment

          • magnusp
            Medlem
            • 2007-11-02
            • 35

            #95
            Har du sökt du med till SJ:s utbildning?

            Comment

            • magnusp
              Medlem
              • 2007-11-02
              • 35

              #96
              Maggiie Har du sökt du med till SJ:s utbildning?

              Comment

              • Web-Tor
                Medlem
                Smurf
                • 2000-11-03
                • 11794

                #97
                Originally posted by magnusp
                Maggiie Har du sökt du med till SJ:s utbildning?
                Maggiie har skrivit två inlägg på webForum.
                Första testet för att se om du passar som lokförare är att leta reda på i vilket av inläggen hon har svarat på din fråga.
                /Tor
                Jag och mina bilder.

                Comment

                • magnusp
                  Medlem
                  • 2007-11-02
                  • 35

                  #98
                  Originally posted by Web-Tor
                  Maggiie har skrivit två inlägg på webForum.
                  Första testet för att se om du passar som lokförare är att leta reda på i vilket av inläggen hon har svarat på din fråga.
                  ja det var ju det första hon skrev!

                  Comment

                  • magnusp
                    Medlem
                    • 2007-11-02
                    • 35

                    #99
                    Originally posted by Web-Tor
                    Maggiie har skrivit två inlägg på webForum.
                    Första testet för att se om du passar som lokförare är att leta reda på i vilket av inläggen hon har svarat på din fråga.
                    Men det är ju ky utbildningar hon sökt! hon har inte sagt nått om sj.

                    Comment

                    • magnusp
                      Medlem
                      • 2007-11-02
                      • 35

                      #100
                      Frågar Tydal

                      Finns det nått man kan plugga eller öva när det gäller testet?

                      Comment

                      • Maggiie
                        Medlem
                        • 2007-11-01
                        • 49

                        #101
                        Originally posted by magnusp
                        Maggiie Har du sökt du med till SJ:s utbildning?
                        Jag har sökt till Mjölby , Hallsberg och Vännäs.. med utbildningsstart i början av nästa år. SL missade jag, då jag inte hade kommit på vad jag vill göra i mitt liv, förrän efter det att ansökningsdatumet passerat. synd, men men, är glad ändå har ju kommit på vad jag vill bli! Vilka utbildningar har du sökt?

                        Comment

                        • Pivo73
                          Medlem
                          • 2007-11-02
                          • 6

                          #102
                          Dilemma!!!!

                          Har ett svårt val, klarade urvalstesten i Ängelholm, skall upp till Kista (SJ) på måndag och göra samma test igen.
                          Nu till min fråga, vet någon om där finns en chans att få utbildningen betald i Ängelholm eller är det CSN som gäller?
                          Har lån på hus, men känns surt att tacka nej nu när man är så nära.
                          Annars får man hoppas på att man grejar det på Sj istället.

                          Comment

                          • Maggiie
                            Medlem
                            • 2007-11-01
                            • 49

                            #103
                            Originally posted by Pivo73
                            Har ett svårt val, klarade urvalstesten i Ängelholm, skall upp till Kista (SJ) på måndag och göra samma test igen.
                            Nu till min fråga, vet någon om där finns en chans att få utbildningen betald i Ängelholm eller är det CSN som gäller?
                            Har lån på hus, men känns surt att tacka nej nu när man är så nära.
                            Annars får man hoppas på att man grejar det på Sj istället.

                            Jag tror att Ängelholms utbildning inte är betald.. utan där är det nog CSN som gäller, men jag är inte hundra.. skulle ha tagit SJ om jag var du och hade kommit in på båda Grattis!! Riktigt avis!

                            Comment

                            • Pivo73
                              Medlem
                              • 2007-11-02
                              • 6

                              #104
                              Tack Maggie, har inte kommit in ännu, men håll tummarna.
                              Håll koll på Arriva och DSB de kommer nog inom det närmaste att starta utbildningar.

                              Comment

                              • Maggiie
                                Medlem
                                • 2007-11-01
                                • 49

                                #105
                                Originally posted by Pivo73
                                Tack Maggie, har inte kommit in ännu, men håll tummarna.
                                Håll koll på Arriva och DSB de kommer nog inom det närmaste att starta utbildningar.
                                Jaså, säger du det? Ja då ska jag verkligen hålla ögonen öppna här! Kan även tänka mig att köra sådanna söta små gula tåg som rullar runt i vissa småstäder i Sverige.. längst gatorna.. eller ev något på Liseberg.. Är glad för alla tips! tack!

                                *glad*

                                Comment

                                Working...